اپل سامسونگ را به خدمت گرفت

موبنا – به گزارش تک‌تایمز، سامسونگ یک معامله با اپل برای تولید صفحه نمایش OLED امضا کرده است که می‌تواند برای گوشی آیفون ۷s Plus یا هر چه که ممکن است نامیده شده و در سال ۲۰۱۷ ارائه می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. این گزارش از طریق وال استریت ژورنال (نسخه چین)، که به یک …

موبنا – به گزارش تک‌تایمز، سامسونگ یک معامله با اپل برای تولید صفحه نمایش OLED امضا کرده است که می‌تواند برای گوشی آیفون ۷s Plus یا هر چه که ممکن است نامیده شده و در سال ۲۰۱۷ ارائه می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد.

این گزارش از طریق وال استریت ژورنال (نسخه چین)، که به یک منبع کره‌ای ارجاع داده شده به دست آمده است و با توجه به این اطلاعات، اپل یک قرارداد سه ساله با سامسونگ برای تحویل ۱۰۰ میلیون صفحه نمایش OLED بسته است که می‌تواند بخشی از مشخصات آیفون ۷s Plus باشد.

شایعات قبلی به همکاری‌های این دو شرکت فناوری برای فرآیند تولید اشاره‌هایی کرده بود، اما گزارش جدید اطلاعات محسوسی از برنامه‌های اپل برای پرچمداران آینده با اعداد و ارقام می‌دهد.

این منبع اشاره می‌کند نقش سامسونگ در قرارداد این است که ۱۰۰ میلیون پنل OLED و ۵.۵ اینچی را برای اپل تامین کند که به احتمال زیاد آیفون ۷s Plus را تجهیز خواهد کرد. البته احتمال بسیار ناچیز دیگری هم جود دارد که مدل جدید آیفون SE این افزایش قابل توجه اندازه صفحه نمایش را دریافت کند.

ظاهرا سامسونگ یک خط تولید کامل در کارخانه آسیایی خود برای تهیه این سفارش تعیین کرده است.

با توجه به این گزارش انتشارOLED آیفون می‌تواند سریع‌تر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد صورت بگیرد. پیش از این رسانه‌ها از ارائه این گوشی هوشمند توسط شرکت اپل در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ خبر داده بودند و مینگ‌چی‌کو -تحلیلگر اپل- نیز این زمان را تایید کرده بود. با این حال با توجه به اطلاعات جدید به نظر می رسد آیفون سال ۲۰۱۷ مجهز به OLED باشد.

به غیر از صفحه نمایش، انتظار می‌رود ویژگی‌های دیگری نیز به پرچمدار اپل زینت بدهد، مانند دوربین سلفی HD با فلش، قابلیت ضدآب و دوربین عقب به‌روزرسانی‌شده.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا