صحبت های تاج درباره نقطه تاریک دربی

موبنا – او در این باره گفت: بلیت الکترونیکی فروختیم اما اتفاقی که افتاد عده زیادی از مردم طبق عادت بدون بلیت حضور یافته بودند. به همین منظور افرادی که بلیت داشتند پشت سر این افراد گیر کرده بودند و کاری هم از دست نیروی انتظامی بر نمی آمد. صبح اعلام کرده بودم که کسی …

موبنا – او در این باره گفت: بلیت الکترونیکی فروختیم اما اتفاقی که افتاد عده زیادی از مردم طبق عادت بدون بلیت حضور یافته بودند. به همین منظور افرادی که بلیت داشتند پشت سر این افراد گیر کرده بودند و کاری هم از دست نیروی انتظامی بر نمی آمد. صبح اعلام کرده بودم که کسی به استادیوم نیاید و همه بلیت ها فروخته شده است.

وی ادامه داد: کسانی نیز بدون بلیت در استادیوم حضور یافته بودند و با شکستن درب قصد ورود داشتند که به همین منظور نیروی انتظامی مجبور به برخورد با آنها شدند.

مهدی تاج در مورد راهکارش برای عدم تکرار این مساله در آینده گفت: ما رو به جلو می رویم. اگر نگاهی به دربی های قبل بیاندازید متوجه می شوید که رو به جلو می رویم. ما طبق اطلاعیه ای اعلام کردیم کسانی که بلیت داشتند و نتوانستند بیایند ما بلیت او را دوباره شارژ می کنیم. به هرحال باید طبقه دوم صندلی گذاری شود و شماره گذاری شود. تنها مشکل این بازی بحث بلیت فروشی بود که امیدوارم این مساله نیز برطرف شود.

رییس سازمان لیگ در ادامه صحبت هایش درباره حساسیت لیگ دسته اول و راهکار آنها برای این مساله گفت: ما کاملا لیگ دسته اول را در هفته پایانی زیر نظر خواهیم گرفت.

 منبع: ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا