فرگوسن سعی می کرد اسپانیایی حرف بزند

موبنا – خوان سباستین ورون، هافبک سابق آرژانیتنی منچستریونایتد، همواره به عنوان یکی از بدترین خریدهای سر آلکس فرگوسن در این تیم محسوب می شود. هافبک سابق یونایتد در جدید ترین گفت و گوی خود صحبت های جالبی از زمان حضورش در یونایتد مطرح کرده است. ورون گفت:” من بهترین دانش آموز آن زمان نبودم …

موبنا – خوان سباستین ورون، هافبک سابق آرژانیتنی منچستریونایتد، همواره به عنوان یکی از بدترین خریدهای سر آلکس فرگوسن در این تیم محسوب می شود. هافبک سابق یونایتد در جدید ترین گفت و گوی خود صحبت های جالبی از زمان حضورش در یونایتد مطرح کرده است.

ورون گفت:” من بهترین دانش آموز آن زمان نبودم اما بسیار مشتاق یاد گیری بودم. بازیکنانی در رختکن بودند که به زبان های ایتالیایی و اسپانیایی حریف می زدند. سیلوستره ایتالیایی حرف می زد و بلان نیز چنین وضعیتی داشت. فورچون اسپانیایی حرف می زد و دیگو فورلان نیز از زمان پیوستن به این تیم به همین زمان صحبت می کرد. سر آلکس فرگوسن هم تلاش می کرد تا با من اسپانیایی صحبت کند. تمامی افراد حاضر در محل تمرین تیم به نوعی سعی می کردند تا با من از طریق زبان اسپانیایی ارتباط برقرار کنند.”

ورون در ادامه زمان صرف وعده های غذایی را عجیب ترین مسئله در انگلیس عنوان کرد:” باورش برای من سخت بود که مردم چگونه در این کشور می توانند صبحانه بخورند و سپس وعده عصرانه خود را ساعت ۵ بعد از ظهر صرف کنند.”

 منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا