سینما فلسطین میزبان جشنواره بین المللی فیلم سبز

موبنا – سینما فلسطین به عنوان کاخ جشنواره بین المللی فیلم سبز برای نمایش آثار برگزیده این جشنواره در بخش های سینمای ایران و بین الملل میزبان جشنواره فیلم سبز خواهد بود. علاوه بر آن، سینما محلی برای گردآمدن سینماگران و هنرمندان حوزه محیط زیست با خبرنگاران و عموم مردم خواهد بود. همچنین قرار است …

موبنا – سینما فلسطین به عنوان کاخ جشنواره بین المللی فیلم سبز برای نمایش آثار برگزیده این جشنواره در بخش های سینمای ایران و بین الملل میزبان جشنواره فیلم سبز خواهد بود.

علاوه بر آن، سینما محلی برای گردآمدن سینماگران و هنرمندان حوزه محیط زیست با خبرنگاران و عموم مردم خواهد بود. همچنین قرار است کارگاه های آموزشی و تخصصی درباره محیط زیست و نمایشگاهی با همین عنوان در زمان برگزاری جشنواره در مرکز فرهنگستان صبا برگزار شود.

گفتنی است آثار رسیده به بخش تجسمی جشنواره بین المللی فیلم سبز نیز در نگارخانه های خیال، لرزاده و فرشچیان مرکز فرهنگی و هنری صبا در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. این نگارخانه در محوطه سنگ فرش میزبان غرفه ها و سمن های زیست محیطی خواهد بود و در این محل برنامه های فرهنگی درباره محیط زیست برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 منبع: روابط عمومی جشنواره فیلم سبز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا