هدفون تاکتیکی مونیتیو ناینز

موبنا – برای دوستداران موسیقی هدفون ها همانند یک یار همیشگی هستند. تقریبا در هر جایی می توانید یک هدفون خریداری کنید اما اگر در پی انتخاب محصولی با کیفیت بالا و توانمند هستید تا به واقع از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید، شرایط اندکی متفاوت می شود. به عنوان مثال، در …

موبنا – برای دوستداران موسیقی هدفون ها همانند یک یار همیشگی هستند. تقریبا در هر جایی می توانید یک هدفون خریداری کنید اما اگر در پی انتخاب محصولی با کیفیت بالا و توانمند هستید تا به واقع از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید، شرایط اندکی متفاوت می شود. به عنوان مثال، در هر جایی نمی توانید یک هدفون تاکتیکی ناینز محصول شرکت مونیتیو را پیدا کنید.

هدفون تاکتیکی مونیتیو ناینز

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، هدفون جدید مونیتیو با الهام از گلوله ۹ میلیمتری شکل گرفته و محصولی با کیفیت ساخت بالا است. در ساخت این هدفون فلز مورد استفاده در ساخت هواپیما بکار گرفته شده است. هر هدفون درایوری را در خود جای داده که در پوشش آلیاژ مس برای رزونانس بهینه قرار گرفته است.

هدفون تاکتیکی مونیتیو ناینز

نوشته های مشابه

برای باس قوی و تحریف نشده و طیف صوتی کامل، مونیتیو از محفظه تقویت باس اختصاصی خود که از فلز نادر نئودیمیم ساخته شده استفاده کرده است. سه دکمه برای کنترل از راه دور در این هدفون بکار گرفته شده اند و کابل های تقویت شده کولار این مجموعه را تکمیل می کنند. کیف حمل هدفون ناینز نیز از جنس نایلون بالستیک ساخته شده است. برای خرید این هدفون باید ۱۷۰ دلار هزینه کنید.

هدفون تاکتیکی مونیتیو ناینز

هدفون تاکتیکی مونیتیو ناینز

 منبع: عصرایران | نویسنده:محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا