دوربین لومیا ۹۵۰ از وبسایت DPReview امتیاز ۷.۹ را کسب کرد

موبنا – وبسایت DPReview به بررسی دوربین لومیا ۹۵۰ ساخت مایکروسافت پرداخته است. لومیاها به خصوص در زمان نوکیا به داشتن دوربین‌های قدرتمند شهره بوده‌اند؛ آیا حالا که تحت برند مایکروسافت وارد بازار می‌شوند، باز هم خواهند توانست انتظارات بالا را پاسخگو باشند؟ وبسایت مذکور که در زمینه‌ی دوربین به صورت تخصصی کار می‌کند، بیان کرده …

موبنا – وبسایت DPReview به بررسی دوربین لومیا ۹۵۰ ساخت مایکروسافت پرداخته است. لومیاها به خصوص در زمان نوکیا به داشتن دوربین‌های قدرتمند شهره بوده‌اند؛ آیا حالا که تحت برند مایکروسافت وارد بازار می‌شوند، باز هم خواهند توانست انتظارات بالا را پاسخگو باشند؟

وبسایت مذکور که در زمینه‌ی دوربین به صورت تخصصی کار می‌کند، بیان کرده که اصلی‌ترین عیب دوربین، کمبود اپلیکیشن‌های آن است که در زمان لومیاهای نوکیا زبان‌زد خاص و عام بودند. این اپلیکیشن حتی حالت پانوراما نیز نداشته و عکس‌ها اندکی هاله‌ی زرد رنگ دارند.

DPReview در مورد این دوربین می‌نویسد:

باید گفت که لومیا ۹۵۰ برای هر کسی مناسب نیست. ویژگی‌های عکاسی آن در مقایسه با رقبا کمتر بوده و حتی اپلیکیشن‌های دوربین سوم‌شخص در مقایسه با iOS و اندروید نیز بسیار کمتر هستند. در مورد کیفیت عکس‌ها نیز ما از اشباع بودن رنگ‌ها و بالانس رنگ سفید همواره رضایت نداشتیم.

اما از طرفی جزئیات و نویز در اکثر مواقع خوب بوده و برای افرادی که دوربینی برای عکاسی می‌خواهند که ویژگی‌های سنتی مانند امکان عکس‌ گرفتن Raw، بخش تنظیمات دستی کامل و جامع و دکمه‌ی شاتر فیزیکی داشته باشد، مناسب است. با قیمت ۵۰۰ دلار این گوشی ارزان نیست و البته رقبای سرسختی نیز دارد.

این دوربین در وبسایت DPReview امتیاز ۷.۹ را از ۱۰ امتیاز ممکن بدست آورده است. می‌توانید تصاویر نمونه و متن کامل مقاله را در سایت DPReview بخوانید.

 منبع: زومیت | نویسنده: میعاد بافراست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا