نقشه ۳ زن کارتن خواب برای دزدهای بی شرمانه در تهران

موبنا – پلیس پی برد رییس باند دزدانی که با رنگ کردن پرایدی آنرا به تاکسی زردرنگ تبدیل کرده اند یک زن کارتن خواب است و در ردیابی وی به دو زن کارتن خواب دیگر رسیدند که آنها هم با روش های خاص خود سرقت می کردند. آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته زن جوانی …

موبنا – پلیس پی برد رییس باند دزدانی که با رنگ کردن پرایدی آنرا به تاکسی زردرنگ تبدیل کرده اند یک زن کارتن خواب است و در ردیابی وی به دو زن کارتن خواب دیگر رسیدند که آنها هم با روش های خاص خود سرقت می کردند.

آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته زن جوانی با مراجعه به پلیس کلانتری از گرفتار شدن در دام زورگیران مسافر نما خبر داد و تیمی از ماموران برای ردیابی دزدان وارد عمل شدند.

دختر جوان به مامورن گفت: درخیابان قلعه مرغی منتظر تاکسی بودم تا به خانه بروم که یک خودروی پراید تاکسی زرد رنگ که زن جوانی در صندلی عقب و پسر جوانی نیز در صندلی جلو بود مقابلم توقف کرد و راننده خودرو که مرد جوانی بود با اشاره سرش خواست تا سوار بر خودرویش شوم تا مرا به مسیری که می خواهم برساند.

وی افزود: در مسیر بودیم که ناگهان پسر جوان چاقویی را از زیر لباسش بیرون کشید به سمت عقب برگشت و زن جوان نیز با مشت مرا کتک زد و با تهدید خواستند تا پول و طلاهایم را در اختیارشان قرار دهم وپس از سرقت طلا و پول هایم مرا داخل کوچه ای خلوت از خودرو به بیرون پرت کردند و پا به فرار گذاشتند.

با این ادعاها تیمی از ماموران اداره ۲۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس احمدزاده از شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ برای ردیابی دزدان مسافرنما وارد عمل شدند و در همان تحقیقات ابتدایی با ۲ طعمه دیگر این دزدان که به همین شیوه و شگرد هدف سرقت مسافرنماهای پراید زرد رنگ قرار گرفته بودند روبرو شدند.

کارآگاهان در این مرحله با توجه به حرفه ای بودن دزدان احتمال سابقه دار بودن آنها را دادند و آلبوم مجرمان سابقه دار را پیش روی طعمه های این باند قرار دادند و خیلی زود یکی از دزدان را که وحید نام دارد شناسایی کردند.

تجسس ها برای دستگیری وحید ۲۸ ساله کلید زده شد و ماموران با تحت نظر قرار دادن پاتوق های وی موفق شدند اواخر اسفند ماه وی را دستگیر کنند.

وحید ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی در برابر طعمه هایش قرار گرفت لب به اعتراف گشود و گفت: با همدستی مهرداد و سرکرده گروه که سعیده نام داشت این باند را تشکیل دادیم و ابتدا برای اجرای نقشه مان اقدام به رنگ کردن پراید کردیم تا هیچی ردی از ما به جا نماند و طعمه هایمان با اطمینان سوار بر خودرو شوند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه مهرداد را نیز در جنوب تهران ردزنی کنند و مهرداد نیز عصر همان روز دستگیری وحید در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شد.

مهرداد وقتی دید همدستش پرده از سرقت هایشان برداشته در اعترافاتش گفت: ما فقط از ۳ زن به این شیوه و شگرد دزدی کردیم و همه کاره باند سعیده است که هیچ آدرسی از محل زندگی اش ندارم.

کاوش های پلیسی برای دستگیری سعیده ادامه داشت و ماموران در مسیر ردیابی این متهم زن موفق به دستگیری ۲ زن دیگر که با سعیده در ارتباط بودند شدند که در بازجویی از آنها برای رسیدن به مخفیگاه رییس باند دزدان در جریان سرقت دیگری از سوی یکی ازاین زنان قرار گرفتند.

این زن که مرجان نام دارد ادعا می کند به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی شوهرم از او جدا شدم و برای انتقام گیری از مردان سناریوی سرقتی را طراحی کردم.

مرجان گفت: سوار بر خودروهای لوکس مردان می شدم و کیفم را طوری روی پاهایم قرار می دادم که بدون اینکه طعمه هایم متوجه شوند داشبورد خودروها را باز می کردم و به راحتی وسایل، پول ها و کیف های کوچکشان را از داخل داشبورد به سرقت می بردم.

وی در یکی از اعترافاتش گفت: پس از اینکه سوار خودروی لوکس شدم و فهمیدم که وی ازدواج کرده است خیلی عصبانی شدم و وقتی نقشه ام را به اجرا رساندم موفق به سرقت یک میلیون و پانصد هزار تومان شدم و با چرب زبانی به طعمه ام گفتم که دست از این کار بردارد تا دیگر خاطر تلخی برایش رخ ندهد و سپس با خونسردی از خودرو پیاده شدم و خیلی دوست داشتم تصویر مرد را زمانیکه برای برداشتن پول هایش به سراغ داشبورد خالی اش می رود ببینم.

زن جوان در حالی پرده از راز سرقت هایش برداشت که همه طعمه هایش مردان بودند و جالب اینکه هیچ یک از آنها شکایتی از وی نکرده است.

بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای دستگیری رییس باند دزدان مسافرنما به دستور بازپرس احمدزاده از شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت در اداره بیستم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا