پیرترین فرد جهان در ایران+عکس

موبنا – اینکه چه ویژگی هایی باعث “برترین” شدن یک سوژه می شود هم مهم است به همین منظور کتاب مرجع بزرگی به نام گینس ابداع شد که تمام “ترین های” جهان را در خودش ثبت می کند. این کتاب آنقدر معروف است که برخی دست به کارهای محیرالعقولی می زنند تا نامشان هر طور …

موبنا – اینکه چه ویژگی هایی باعث “برترین” شدن یک سوژه می شود هم مهم است به همین منظور کتاب مرجع بزرگی به نام گینس ابداع شد که تمام “ترین های” جهان را در خودش ثبت می کند.

این کتاب آنقدر معروف است که برخی دست به کارهای محیرالعقولی می زنند تا نامشان هر طور شده وارد این کتاب شود اما برخی دیگر خودشان چنان سوژه های جذابی هستند که کارشناسان گینش به دنبال آنها می روند.

پیرترین فرد جهان در ایران

به تازگی تصویر شناسنامه ای در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد یک پیرمرد ۱۳۲ ساله بنام عباس منائی در روستای راهدانه نقده زندگی می کند. وی متولد ۱۲۶۳ شمسی است و در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هم رأی داده است.

پیرترین فرد جهان قبلا ازان یک پیرمرد ژاپنی ۱۱۲ ساله بود اما حالا این عنوان در اختیار یک زن ۱۱۴ ساله برزیلی قرار دارد و در صورتی که کارشناسان گینس متوجه “حاج عباس” آذربایجانی ها شوند باید عنوان پیرترین فرد جهان را به او بدهند.

 منبع:اکوفارس  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا