خودروی جمهوری چک که مجوز ورود به ایران گرفت + تصاویر

موبنا – پس از کسب جواز ورود اشکودا اکتاویا به کشور در سال گذشته، شاهد صدور مجوز واردات دومین برند از اشکودا یعنی «سوپرب» (SUPERB) هم در یکی دو روز گذشته هستیم. دومین خودروی سدان شرکت خودروسازی جمهوری چک که امسال در لیست برترین خودروهای سال اروپا قرار گرفت قرار است به همراه برادر بزرگ‌ترش …

موبنا – پس از کسب جواز ورود اشکودا اکتاویا به کشور در سال گذشته، شاهد صدور مجوز واردات دومین برند از اشکودا یعنی «سوپرب» (SUPERB) هم در یکی دو روز گذشته هستیم.

دومین خودروی سدان شرکت خودروسازی جمهوری چک که امسال در لیست برترین خودروهای سال اروپا قرار گرفت قرار است به همراه برادر بزرگ‌ترش به بازار کشور ما قدم بگذارد.

براساس اطلاعاتی که پیرامون نسخه مجوز گرفته این خودرو منتشر شده است، در میان خیل عظیم پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی در نظر گرفته شده برای این برند معروف اروپایی، تنها مدل ۲ لیتری بنزینی این خودرو با حجم دقیق ۱۹۸۴ سی سی وارد کشور خواهد شد که می‌تواند با حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخاری خود، حداقل شتابی تقریبا ۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی ۲۴۵ کیلومتر بر ساعتی به ثبت رساند.

مقدار مصرف سوخت این پیشرانه در قبال تولید قدرت ۲۱۸ اسب بخاری هم چیزی حدود ۶.۵ لیتر به صورت ترکیبی اعلام شده است.

از ویژگی‌های بارز این خودرو می‌توان به سیستم کنترل دینامیکی شاسی با حالت‌های مختلف رانندگی، فضای پای زیاد و حجم صندوق بار ۶۲۵ لیتری، کسب ۵ ستاره ایمنی از سازمان‌های اروپایی، سیستم حفظ فاصله ایمن با خودروهای جلویی، سیستم هشدار خروج از جاده، سیستم ترمز اضطراری خودکار اشاره کرد.
خودروی جمهوری چک که مجوز ورود به ایران گرفت

خودروی جمهوری چک که مجوز ورود به ایران گرفت1

خودروی جمهوری چک که مجوز ورود به ایران گرفت2

 منبع:میزان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا