عجیب‌ترین هتل شناور در دنیا + عکس

موبنا – معمار انگلیسی به نام Gianluca Santosuosso هتل شناور MORP را طراحی نموده است که از لحاظ شباهت به راحتی با سفینه‌های درون فیلم جنگ ستارگان اشتباه گرفته می شود. معمار انگلیسی به نام Gianluca Santosuosso هتل شناور MORP را طراحی نموده است که از لحاظ شباهت به راحتی با سفینه های درون فیلم …

موبنا – معمار انگلیسی به نام Gianluca Santosuosso هتل شناور MORP را طراحی نموده است که از لحاظ شباهت به راحتی با سفینه‌های درون فیلم جنگ ستارگان اشتباه گرفته می شود.
هتل
معمار انگلیسی به نام Gianluca Santosuosso هتل شناور MORP را طراحی نموده است که از لحاظ شباهت به راحتی با سفینه های درون فیلم جنگ ستارگان اشتباه گرفته می شود. شباهت این هتل به ستوران فقرات و اکوسیستم خودکفای آن طراحی پیشرفته ای به آن بخشیده است. این کشتی که حدودا به طول نیم مایل می چرخد دارای کپسولهایی است که محل اقامت مسافران و امکاناتی چون سالن تئاتر، رستوران ها و استخرها در آن مهیا می باشد. علاوه بر این، این هتل مجهز به سکوی فرود هلیکوپتر و قایق های مجزا می باشد تا فرصت گشت آن منطقه برای مسافرین فراهم شود.
دورنمای هتل morp دورنمای هتل morp
هتل1
از لحاظ تامین انرژی، در این هتل پنل های خورشیدی، باغ های سبزی شناور و امکانات جمع آوری باران تعبیه شده است. زمانیکه این کشتی در بندر پهلو بگیرد، مهمانان می توانند گشتی در ساحل بندر داشته باشند و بومیان آن منطق می توانند محصولات خود را برای فروش در آن محل عرضه کنند.
لابی هتل morp لابی هتل morp
هتل2

استخر هتل morp استخر هتل morp
هتل3

در برنامه این پروژه (که زمان تکمیل آن به صورت کامل تخمین زده نشده است) سفر دور دنیا نیز لحاظ شده است، حتی اگر سرعت آن بسیار آهسته باشد.

 منبع:ویرلن  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا