خدمات مخابراتی رایگان برای زلزله‌زندگان کشور اکوادور

موبنا، میثم لطفی – با این زلزله بزرگ و از بین رفتن سیستم‌های ارتباطی اصلی در اکوادور، بسیاری از شرکت‌های مخابراتی بزرگ آمریکا اعلام کردند خدمات تماس و پیامک رایگان را در اختیار ساکنان این کشور آمریکای جنوبی قرار می‌دهند. در این اتفاق شرکت‌های مخابراتی T-Mobile، Sprint و AT&T اظهار داشتند این سرویس‌های رایگان را …

موبنا، میثم لطفی – با این زلزله بزرگ و از بین رفتن سیستم‌های ارتباطی اصلی در اکوادور، بسیاری از شرکت‌های مخابراتی بزرگ آمریکا اعلام کردند خدمات تماس و پیامک رایگان را در اختیار ساکنان این کشور آمریکای جنوبی قرار می‌دهند.

در این اتفاق شرکت‌های مخابراتی T-Mobile، Sprint و AT&T اظهار داشتند این سرویس‌های رایگان را برای ساکنان کشور اکوادور ارایه می‌کنند.

ecuador earthquake (2)

شرکت مخابراتی T-Mobile اعلام کرد از شنبه ۲۴ آپریل کلیه ساکنان کشور اکوادور می‌توانند خدمات تماس و پیامک رایگان را در اختیار بگیرند. دو شرکت Sprint و AT&T نیز توضیح دادند در تاریخ‌های ۲۳ و ۲۲ آپریل این خدمات را ارایه می‌دهند.

در این اقدام قرار شده است اپراتورهای موبایلی محلی اکوادور از جمله MetroPCS، GoSmart Mobile، WalMart Family Mobile، Boost Mobile و Virgin Mobile USA نیز سرویس‌های رایگان خود را عرضه می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا