بررسی راهبردهای توسعه صنعت و بازار بازی های رایانه ای

موبنا – “امیر خوراکیان ” معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور در این بازدید گفت: در حال حاضر کاربری ابزارها عوض شده و بهره‏برداری از قالب ها متفاوت شده است. به عنوان مثال، بازی ها کاربردی بیش از یک سرگرمی دارند و یکی از چالش های حوزه فرهنگ کشور برخورد انفعالی یا برخورد سلبی …

موبنا – “امیر خوراکیان ” معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی کشور در این بازدید گفت: در حال حاضر کاربری ابزارها عوض شده و بهره‏برداری از قالب ها متفاوت شده است. به عنوان مثال، بازی ها کاربردی بیش از یک سرگرمی دارند و یکی از چالش های حوزه فرهنگ کشور برخورد انفعالی یا برخورد سلبی صرف با آثار منفی این ابزارهاست اما باید نقشه راهی داشته باشیم تا از ظرفیت مثبت موجود استفاده کنیم.
وی افزود: باید بررسی کنیم که مسئله اساسی در زمینه بازی و کلید طلایی حل آن چیست تا بتوانیم بخش عمده ای از مسائل را حل کنیم و باید از زاویه دید خانواده‏‏ها و مردم به مسئله نگاه کنیم و نیاز آن‏ها را شناسایی کنیم تا به آن پاسخ دهیم.
معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در حوزه بازی های رایانه ای تهیه اسناد ٣٠ درصد کار است و ٧٠ درصد اقدامات پس از آن است که ما به دنبال آن و نقش قرارگاهی مرکز هستیم که هدف از این بازدید نیز بررسی ظرفیت، توانایی و آمادگی بنیاد برای اجرای آن ٧٠ درصد است.
گفتنی است؛ در این بازدید مهندس کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ارایه تحلیلی از وضعیت تولید و مصرف بازی‏های رایانه‏ای در سطح جهان پرداخته و راهبردهای توسعه صنعت و بازار بازی های رایانه ای در بنیاد مورد بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا