تعطیلی کارخانه‌های سونی به دنبال زلزله هفته گذشته ژاپن

موبنا، میثم لطفی – این مرکز همان کارخانه‌ای است که حسگرهای تصویربرداری CMOS را برای دوربین‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون اپل تولید می‌کند. کارخانه مذکور به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی سونی همچنان بسته می‌ماند تا مشخص شود میزان خسارت‌های ناشی از این زلزله تا چه اندازه بوده و چه …

موبنا، میثم لطفی – این مرکز همان کارخانه‌ای است که حسگرهای تصویربرداری CMOS را برای دوربین‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون اپل تولید می‌کند.

کارخانه مذکور به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی سونی همچنان بسته می‌ماند تا مشخص شود میزان خسارت‌های ناشی از این زلزله تا چه اندازه بوده و چه میزان به تجهیزات کارخانه‌ای آسیب رسانده است.

sony earthquake factory (1)

سونی به جز تعطیلی موقت کارخانه کوماموتو همچنین مجبور شده است بخش‌هایی از کارخانه مستقر در شهر ناگازاکی ژاپن را هم ببندد. این مرکز وظیفه تولید حسگرهای تصویری گوشی‌های هوشمند را برعهده دارد. شرکت سونی هنوز هیچ تاریخ رسمی برای پایان تعمیرات و بازگشایی دو مرکز مذکور اعلام نکرده است.

شرکت سونی در شرایط کنونی قادر است حسگرهای CMOS که پیش‌تر تولید کرده و در انبارهای خود نگه داشته بود را صادر کند. به گفته مدیران سونی، این مقدار صادرات برای جلوگیری از هر گونه اختلال مرتبط با زلزله اخیر کافی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا