Galaxy Note 6 نخستین گوشی دنیا مجهز به رم ۶ گیگابایتی

موبنا، میثم لطفی – بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز CPU-Z این فبلت در سیستم داخلی سامسونگ با نام SM-N930 شناخته می‌شود و توسعه میابد. برای این گوشی هوشمند بزرگ نمایشگر لمسی ۵.۷۷ اینچی با کیفیت QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ در نظر گرفته شده است. بر اساس این اخبار گفته می‌شود فبلت …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز CPU-Z این فبلت در سیستم داخلی سامسونگ با نام SM-N930 شناخته می‌شود و توسعه میابد.

برای این گوشی هوشمند بزرگ نمایشگر لمسی ۵.۷۷ اینچی با کیفیت QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ در نظر گرفته شده است. بر اساس این اخبار گفته می‌شود فبلت جدید سامسونگ رم ۶ گیگابایتی دارد و همراه با حداقل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

galaxy note 6 (2)

سامسونگ تصمیم گرفته است این محصول را مجهز به تراشه Exynos 8890 خود عرضه کند. منبع آگاه همچنین اعلام کرد Galaxy Note 6 طراحی مشابه Galaxy S7 و Galaxy Note 5 خواهد داشت.

این محصول نسبت به دو گوشی هوشمند یاد شده اندکی ضخیم‌تر ساخته شده است و همراه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری عرضه می‌شود. برای این فبلت استاندارد IP68 در نظر گرفته شده است تا ضدآب شود و این نخستین باری است که سری محصولات Galaxy Note سامسونگ ضدآب و ضد گردوغبار می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا