اوپل آدام و کورسا به ایران می آید (+عکس)

موبنا – پس از اعلام فهرست خودروهای مجاز وارداتی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، اداره کل صنایع خودرو و نیرومحرکه این وزارتخانه در نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران، موافقت خود را با صدور مجوز ثبت‌سفارش خودروی آلمانی اوپل در دو مدل آدام و کورسا با حجم موتور کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی را اعلام کرد. …

موبنا – پس از اعلام فهرست خودروهای مجاز وارداتی از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، اداره کل صنایع خودرو و نیرومحرکه این وزارتخانه در نامه‌ای به سازمان توسعه تجارت ایران، موافقت خود را با صدور مجوز ثبت‌سفارش خودروی آلمانی اوپل در دو مدل آدام و کورسا با حجم موتور کمتر از ۲۵۰۰ سی‌سی را اعلام کرد. این اداره کل خواستار ثبت سفارش خودرو اوپل توسط شرکت توان خودرو جی به عنوان نماینده رسمی برند اوپل آلمان در ایران شد.

بر این اساس، سازمان توسعه تجارت ایران، ثبت‌سفارش این دو مدل خودرو را با رعایت آئین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو بلامانع اعلام کرد. در این نامه، اداره کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده که شرکت واردکننده از گواهی معتبر فعالیت نمایندگی و مجوزهای سازمان محیط زیست و سازمان استاندارد برخوردار است و در نظر دارد دو نوع دستگاه خودروی سواری هاچ‌بک ۱۴۰۰ سی. سی با نام‌های تجاری آدام و کورسا را وارد کشورمان کند.

بر این اساس، دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت مجوز واردات این دو نوع خودروی تولیدی شرکت اوپل را به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ابلاغ کرده است.

اوپل آدام

اوپل آدام

اوپل کورسا

اوپل کورسا

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا