خمیردندانی که در خواب از دندانها محافظت می‌کند

موبنا – نسل جدیدی از خمیردندانها ساخته شده که ضمن ترمیم خرابی دندانها از آنها در برابر پوسیدگی در حین خواب جلوگیری می کند. این محصول جدید که با عنوان BioMin روانه بازار می شود تأثیر بسزایی بر ترمیم و جایگزین سازی مواد معدنی از دست رفته مینای دندانها خواهد داشت و جالب اینکه عملکرد …

موبنا – نسل جدیدی از خمیردندانها ساخته شده که ضمن ترمیم خرابی دندانها از آنها در برابر پوسیدگی در حین خواب جلوگیری می کند.

این محصول جدید که با عنوان BioMin روانه بازار می شود تأثیر بسزایی بر ترمیم و جایگزین سازی مواد معدنی از دست رفته مینای دندانها خواهد داشت و جالب اینکه عملکرد مؤثری در زمان خواب فرد استفاده کننده دارد.

در عین حال این خمیردندان جدید مانع از ایجاد حساسیت در دندانها می شود. نکته حائز اهمیت اینجاست که پوسیدگی دندانها و حساسیت آنها یکی از موارد شایع در میان کودکان است به طوریکه ۴۲ درصد کودکان ۲ تا ۱۱ سال از این مشکلات رنج می برند. این مشکل مختص به کودکان نبوده تا جایی که ۹۲ درصد افراد بزرگسال بین ۲۰ تا ۶۴ سال نیز تحت تأثیر آن قرار می گیرند.

این خمیردندان جدید با تکیه بر تحقیقات صورت گرفته توسط محققان دانشگاه کوین مری لندن و کالج سلطتی این شهر ارایه شده و عملکرد آن بر این اساس است که از طریق آزاد سازی اندکی کلسیم، فسفات و یونهای فلوراید در دهان مانع از پوسیدگی دندانها می شود.

نوشته های مشابه

یکی از مهمترین ویژگیهای این فناوری تفاوت مدت زمانی عملکرد آن با خمیردندانهای معمولی است. اثرگذاری محصولات فعلی تنها با گذشت چند ساعت فروکش می کند اما خمیردندان BioMin بین ۸ تا ۱۲ ساعت پس از استفاده توسط مسواک همچنان اثرگذاری مطلوبی در دهان خواهد داشت.

در این محصول جدید فلوراید که نسبت به اسید موجود در نوشیدنی هایی نظیر نوشابه ها مقاوم است لایه محافظت کننده ای بر روی مینای دندان ایجاد می کند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا