۶۸ هزار دلار؛ هزینه حفاظت از مدیرعامل توئیتر

موبنا – جک دورسی که بنیان‌گذار توئیتر نیز هست، هنگامی که پس از سال ۲۰۰۸، سال گذشته با عنوان مدیرعامل و مهم‌ترین سمت موجود در توئیتر به این شرکت بازگشت، درخواست حقوق یا سهام تشویقی نکرد. طبق آمارهای سالانه‌ای که توئیتر منتشر می‌کند و در وب‌سایت بیزینس‌اینسایدر آمده است، تنها پاداشی که دورسی ۳۹‌ ساله …

موبنا – جک دورسی که بنیان‌گذار توئیتر نیز هست، هنگامی که پس از سال ۲۰۰۸، سال گذشته با عنوان مدیرعامل و مهم‌ترین سمت موجود در توئیتر به این شرکت بازگشت، درخواست حقوق یا سهام تشویقی نکرد.

طبق آمارهای سالانه‌ای که توئیتر منتشر می‌کند و در وب‌سایت بیزینس‌اینسایدر آمده است، تنها پاداشی که دورسی ۳۹‌ ساله سال گذشته از این شرکت دریافت کرد، ۶۸۵۰۶ دلار برای امنیت منزل مسکونی و محافظت بود.

دورسی مالک ۳.۴ درصد از سهام توئیتر است که با توجه به ارزش ۱۷.۵۸ دلاری برای هر سهم، حدودا ۴۱۹ میلیون دلار ارزش دارد. او در ماه اکتبر اعلام کرده بود که یک سوم از سهام خود را برای توزیع میان کارکنان، به این شرکت باز خواهد گرداند.

آنتونی نوتو، مدیر ارشد امور مالی توئیتر هنگامی که در سال ۲۰۱۴ استخدام شد ۷۲.۷ میلیون دلار حقوق می‌گرفت. این بانکدار سابق وال‌استریت هنگامی که در سال ۲۰۱۵ به منطقه خلیج سانفرانسیسکو نقل مکان کرد تا برای توییتر کار کند، ۱۵۰ هزار دلار دریافت ‌کرد.

حقوق پایه نوتو که در سال ۲۰۱۴، ۱۲۴ هزار دلار بود، سال گذشته به ۲۵۰ هزار دلار رسید، در حالی که سهام توئیتر در سال ۲۰۱۵، ۳۵ درصد کاهش داشت.

نکته قابل توجه دیگری که در این گزارش آمده این است که مدیرعامل پیشین توئیتر، دیک کاستلو و مدیر فروش پیشین این شرکت، کوین ویل، هر کدام به ترتیب ۴۱۲۰۹ دلار و ۶۹۹۶۲ دلار بابت خدمات خودروهای شخصی خود از توئیتر دریافت می‌کردند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا