ال جی فبلت خود را با تراشه Nuclun در کره جنوبی راهی بازار کرد

موبنا – ال‌جی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از نسل جدید گوشی هوشمند خود که جی ۵ نام دارد، رونمایی کرد. در کنار جی ۵ شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدیدی بودیم که تحت برند سری K به عنوان محصولات میان رده روانه‌ی بازار شد. جی ۵ در حال حاضر بصورت محدود روانه‌ی بازار …

موبنا – ال‌جی در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون از نسل جدید گوشی هوشمند خود که جی ۵ نام دارد، رونمایی کرد. در کنار جی ۵ شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدیدی بودیم که تحت برند سری K به عنوان محصولات میان رده روانه‌ی بازار شد. جی ۵ در حال حاضر بصورت محدود روانه‌ی بازار شده، اما انتظار می‌رود تا ماه آوریل شاهد عرضه‌ی جهانی این گوشی هوشمند باشیم.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که ال‌جی اخیرا گوشی هوشمند جدیدی را در کره‌ی جنوبی با عنوان فبلت L5000 روانه‌ی بازار کرده است. این فبلت را نیز باید جزو میان رده‌های بازار به حساب آورد. ال‌جی این گوشی هوشمند را با ظاهری شبیه به جی ۳ طراحی کرده است. از جمله‌ی مشخصات این گوشی هوشمند که از وجود کلید‌های فیزیکی در پشت گوشی بهره می‌برد، باید به بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد.

ال‌جی فبلت خود را با استفاده از تراشه‌ی ساخت خود که Nuclun نام دارد، راهی بازار کرده است. این تراشه از وجود هشت هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد که هر یک در فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی فعالیت می‌کنند. این تراشه از ارتباط با شبکه‌های ۴G LTE مخابراتی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این محصول باید به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ال‌جی فبلت خود را با اندروید ۵.۱ همراه کرده است. این گوشی ۱۸۲ گرمی ابعادی برابر ۱۵۷.۸ در ۸۱.۸ در ۹.۴۵ میلی‌متر دارد. یکی از مواردی که در این گوشی هوشمند جلب توجه می‌کند، استفاده از تیونر DMB-TV است که البته برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده برای بازار کره چندان تعجب‌برانگیز نیست.

 منبع: زومیت |نویسنده: حسین خلیلی صفا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا