اپل ساختمان هایی سری با نام های برگرفته از خدایان یونان باستان دارد

موبنا – در گذشته ساختمان‌های زیادی در ارتباط با ساخت خودروی احتمالی اپل کار شناسایی شده‌اند. حتی ساختمانی در سانی‌ویل کالیفرنیا نیز منتسب به اپل است که همسایگان آن از صداهای ناهنجار موتور به خصوص در شب ناراضی هستند. این ساختمان ظاهرا Rhea نام دارد که احتمالا در ارتباط با پروژه‌ی تایتان اپل، نام رمز …

موبنا – در گذشته ساختمان‌های زیادی در ارتباط با ساخت خودروی احتمالی اپل کار شناسایی شده‌اند. حتی ساختمانی در سانی‌ویل کالیفرنیا نیز منتسب به اپل است که همسایگان آن از صداهای ناهنجار موتور به خصوص در شب ناراضی هستند.

این ساختمان ظاهرا Rhea نام دارد که احتمالا در ارتباط با پروژه‌ی تایتان اپل، نام رمز پروژه‌ی خودروی الکتریکی این شرکت است. Rhea نام یکی از تایتان‌ها در افسانه‌های یونانی است. در نقشه‌ی این ساختمان بخش‌های مثل بالانس کردن چرخ‌ها نیز به چشم می‌خورد که ارتباط نزدیکی با خودرو دارند.

دیگر ساختمان‌های این لیست عبارتند از:

مدوسا: کارگاه تولیدی در کالیفرنیا بوده است که حالا اتاق‌های مختلف آن دارای بخش‌های مانند «ردیابی چشم» و «آزمایشگاه بینایی» هستند.

مگنولیا: یکی از کارگاه‌های سابق فداکس است که دارای ماشین قدرتمند و بزرگی با نام «اکسید کننده‌ی گرمایی احیایی» که آلودگی ناشی از ساخت و تولید را کاهش می‌دهد.

زئوس: ساختمان تحقیقاتی بزرگ که به عنوان آزمایشگاه موقتی برای برخی از محققان در نظر گرفته شده است. قرار است این ساختمان با محافظ‌هایی در اطراف خود پوشانده شود، طوری که افراد از بیرون ساختمان نتوانند درون آن را ببینند.

کوروینوس: ساختمانی در سانتا کلارا در کالیفرنیا که دارای «کاربردی نامعلوم» است.

این ساختمان‌ها در کنار ساختمان اداری اپل که همانند سفینه فضایی خواهد بود، به عنوان پروژه‌های آینده‌ی این شرکت بزرگ به حساب می‌آیند.

 منبع: زومیت | نویسنده: میعاد بافراست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا