نسخه بتای اینستاگرام برای ویندوز موبایل ۸ از فروشگاه ویندوز حذف شد

موبنا – تا زمانی که نسخه بتای ویندوز ۱۰ به اندازه‌ای برای اینستاگرام رضایتبخش و قابل قبول شود، امکان نصب رسمی این برنامه روی گوشی‌های ویندوزی وجود ندارد. همچنان برنامه‌های متفرقه اینستاگرام برای استفاده به جای آن وجود دارند، که برنامه ۶tag شناخته‌شده‌ترین آنها در میان استفاده‌کنندگان از ویندوزفون است. نحوه رفتار اینستاگرام در قبال …

موبنا – تا زمانی که نسخه بتای ویندوز ۱۰ به اندازه‌ای برای اینستاگرام رضایتبخش و قابل قبول شود، امکان نصب رسمی این برنامه روی گوشی‌های ویندوزی وجود ندارد. همچنان برنامه‌های متفرقه اینستاگرام برای استفاده به جای آن وجود دارند، که برنامه ۶tag شناخته‌شده‌ترین آنها در میان استفاده‌کنندگان از ویندوزفون است.

اینستاگرام

نحوه رفتار اینستاگرام در قبال ویندوز دقیقاً برعکس نحوه اضافه‌کردن این برنامه به برنامه‌های اندروید در سال ۲۰۱۲  است. در سال ۲۰۱۰، بعد از عضو‌شدن بیش از یک میلیون کاربر آیفون در کمتر از سه ماه، اینستاگرام به طور کامل وارد کار برای سیستم عامل اندروید شد. در نهایت در آپریل ۲۰۱۲، اینستاگرام برای دانلود در گوگل‌پلی عرضه شد، و توسعه دهندگان هرگز از این کار پشیمان نشدند.

این خبر به معنای این نیست که اینستاگرام به صورت رسمی برای ویندوز ۱۰ عرضه نخواهد شد، اما به نظر می‌رسد در راستای اجرای این پروژه، هیچ عجله‌ای وجود ندارد.

 منبع: زومیت | نویسنده: علیرضا جهانبخش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا