نت فلیکس به پخش سری جدید تاپ‌ گیر برای رقابت با آمازون، خواهد پرداخت

موبنا – طی تماسی مدیر محتوای نت‌فلیکس از مسئولان بی‌بی‌سی (BBC) درخواست کرده که مجوز پخش فصل جدید این مجموعه با مجری‌گری کریس ایوانس، به طور بین‌المللی به نت‌فلیکس بدهند. به گفته‌ی Ted Sarandos (رییس بخش محتوای نت فلیکس) پخش فصل جدید این برنامه از همان قوانین و قراردادهای فصل‌های گذشته‌ی تاپ‌گیر استفاده خواهد کرد. اما اکنون همه چیز …

موبنا – طی تماسی مدیر محتوای نت‌فلیکس از مسئولان بی‌بی‌سی (BBC) درخواست کرده که مجوز پخش فصل جدید این مجموعه با مجری‌گری کریس ایوانس، به طور بین‌المللی به نت‌فلیکس بدهند.

به گفته‌ی Ted Sarandos (رییس بخش محتوای نت فلیکس) پخش فصل جدید این برنامه از همان قوانین و قراردادهای فصل‌های گذشته‌ی تاپ‌گیر استفاده خواهد کرد. اما اکنون همه چیز به این سادگی نیست و به نظر می‌رسد قرار نیست هر جایی که نت‌فلیکس باشد این برنامه نیز در دسترس باشد. وی ادامه داد:

پخش شدن این برنامه در کل کشورهای جهان را نمی‌دانم، زیرا محدودیت‌های مالی بر سر قراردادها باعث می‌شوند در برخی مناطق به طور کلی چیزی پخش نشود. اما ما چیزی را که می‌توانیم ارایه دهیم را به خوبی کنترل می‌کنیم. ما در کاری که انجام می‌دهیم یکی از اولین‌‌ها و بهترین‌ها هستیم و ارایه‌ی این دسته از خدمات در قدم‌های اولیه‌ی خود است. امیدواریم در آینده به حوزه‌های دیگری نیز وارد شویم.

همان‌گونه که مشخص است نت فلیکس رقابت با آمازون را در بخش‌های دیگری ادامه خواهد داد و  با به دست نیاوردن سه مجری سابق برنامه به این راحتی‌ها میدان را خالی نکرده و با ایجاد رقابت سعی در بالابردن تعداد مخاطبان خود و به مبارزه دعوت کردن برنامه‌ی آمازون را دارد. چیزی که واضح است هنوز هیچ کدام از این دو مستند خودرویی تلویزیونی- اینترنتی زمان آغاز پخش دقیقی ندارند. تاپ‌گیر در ماه می و مستند جدید آمازون با حضور جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در اواخر سال پخش خواهد شد. اگر سری جدید تاپ‌گیر با تاخیر به نت فلیکس راه پیدا کند بعید است بتواند در رقابت با آمازون که خود این بار به تولید محتوا دست زده، پیروز شود.

البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که با پخش سری جدید تاپ‌گیر در نت‌فلیکس، بی‌بی‌سی نیز تعدادی از کاربران خود را که صرفا به تماشای این مستند مهیج می‌پرداختند را از دست خواهد داد. اما این موضوع قطعا به افزایش میزان تماشای مستند محبوب تاپ‌گیر و جلب نظر مجدد طرفداران آن، کمک شایانی خواهد کرد.

 منبع: زومیت | نویسنده: سعید ضیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا