دستگیری سارق قمه به دست در اتوبان باکری

موبنا – شاهد عینی ماجرا گفت: مرد قمه به دستی در بزگراه شهید باکری جنوب به شمال خود را از بالای پل به پایین رسانده و توانسته بود چند تا از ماشین ها را مورد زورگیری و سرقت قرار دهد. سپس خود را به داخل ماشین زن و مرد مسنی می رساند و با قمه …

موبنا – شاهد عینی ماجرا گفت: مرد قمه به دستی در بزگراه شهید باکری جنوب به شمال خود را از بالای پل به پایین رسانده و توانسته بود چند تا از ماشین ها را مورد زورگیری و سرقت قرار دهد.

سپس خود را به داخل ماشین زن و مرد مسنی می رساند و با قمه آنها را تهدید می کند که حرکت کنند تا بتواند فرار کند. در همین هنگام چند نفر از ماموران که بالای پل به دنبال مرد زورگیر بودند و توانستند او را در ماشین زن و مرد مسن گیر بیاندازند. در همین هنگام ماموران نیروی انتظامی کن و جنت آباد که به دنبال وی بودند سر رسیدند و خود را به ماشین مورد نظر رسانند.

به گفته این شاهد عینی همین هنگام زورگیر خشن با قمه راننده را به گروگان می گیرد و شروع به تهدید پلیس می کند.

عاقبت پلیس مجبور به استفاده از اسلحه می شود و دو تیر هوایی شلیک می کنند، اما بازهم زورگیر از ماشین پیاده نشد. در نهایت ماموران دو تیر به پای زورگیر شلیک کرده و وی را مجبور به تسلیم شدن می کنند.

به گفته پلیس هنگامی که دزد خشن خود را به ماشین برلیانس می رساند راننده و همسرش را پیاده می کند و سعی می کند فرار کند اما یکی از افرادی که آنجا بوده است سوئیچ ماشین را بر می دارد و نمی گذارد وی فرار کند. همین هنگام ماموران کمکی آگاهی نیز سر می رسند و موفق می شوند با شلیک تیر به پای متهم وی را دستگیر کنند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا