مجری زن پرسپولیسی از فحاشی ها به ستوه آمد + عکس

موبنا – المیرا شریفی مقدم که پیش از دربی ۸۲ اعلام کرد هوادار تیم فوتبال پرسپولیس است و پس از برد ۴ بر ۲ تیم محبوبش هم به هواداران تبریک گفته بود، نسبت به فحاشی ها در صفحات اجتماعی انتقاد کرد. وی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «هر مسابقه ای برد و باخت داره که …

موبنا – المیرا شریفی مقدم که پیش از دربی ۸۲ اعلام کرد هوادار تیم فوتبال پرسپولیس است و پس از برد ۴ بر ۲ تیم محبوبش هم به هواداران تبریک گفته بود، نسبت به فحاشی ها در صفحات اجتماعی انتقاد کرد.

مجری زن پرسپولیسی از فحاشی ها به ستوه آمد

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«هر مسابقه ای برد و باخت داره که اگه نداشته باشه اصلا مسابقه نیست، رقابت نیست و کسی هم هدفی برای انجامش نداره. بازیکنان هر تیم برای رسیدن به پیروزی میرن تو میدون تا دل هوادارانشون رو شاد کنن. آخر بازی یه عده شادند و یه عده غمگین. کری خوانی و تشویق و حمایت های قبل هر بازی اگه نباشه که اصلا حس رقابت به وجود نمیاد تا بازیکنی به خاطرش عرق بریزه…

دو روزه تمام فضای مجازی پر شده از فحش و ناسزا و بی احترامی… به خاطر یه مسابقه که آخرش فقط غم و شادیش به مردم میرسه و نه هیچی دیگه.

بعضی ها کاری کردند که یه عده از هنرمندان مجبور شدند صفحه شون رو ببندن و از اینستا برن!! چرا فکر می کنید کسی نباید هوادار تیم محبوبش باشه؟ چرا نباید اعلام کنه؟ اگه بگه از تیم شما خوشش میاد همه چیز حله؟ متاسفم که جنبه و ظرفیت هیچی رو نداریم.»

 منبع:خبرداغ  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا