این ربات انسان نمای چینی می تواند با شما چت کند+عکس

موبنا – حالا دانشگاه علم و فناوری چین به تازگی از رباتی انسان نما به نام جیاجیا رونمایی کرده است. این ربات ظاهری بسیار شبیه به انسان دارد، بطوری که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. جیاجیا می تواند صحبت کند و با انسان ها وارد مکالمه ای واقعی بشود . این ربات …

موبنا – حالا دانشگاه علم و فناوری چین به تازگی از رباتی انسان نما به نام جیاجیا رونمایی کرده است.

این ربات ظاهری بسیار شبیه به انسان دارد، بطوری که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. جیاجیا می تواند صحبت کند و با انسان ها وارد مکالمه ای واقعی بشود . این ربات حتی اگر احساس کند درعکسی که قصد دارید از او بگیرید خوب دیده نخواهد شد، به شما تذکر می دهد. در طی کنفرانس خبری که برای رونمایی از این ربات برگزار شده بود، جیا جیا به یکی از حاضرین گفت: “موقع عکس گرفتن اینقدر نزدیک نیا. اینجوری صورتم چاق به نظر می آید.”

تیم سازنده سه سال وقت صرف طراحی و ساخت جیاجیا کرد تا اطمینان حاصل کند که دهان این ربات موقع صحبت کردن حرکت می کند و حرکت چشمانش طبیعی است. اما هنوز باید روی خندیدن و گریستن آن کار کنند. دست های این ربات هم باید ظاهری واقعی تر پیدا کنند. این تغییرات احتمالا در نسخه دوم این ربات دیده خواهند شد. این تیم امیدوار است که بتواند قابلیت یادگیری و تشخیص صورت را نیز به این ربات اضافه کند.

 منبع:تک شات  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا