دزدی با آرایش زنانه

موبنا – سرهنگ رضا شیرزادی گفت: متهم اصلی این باندبه هویت(امیر-ر)که خود را به شکل یک زن آرایش و لباس زنانه می پوشید به همراه خواهر و دیگرهمدستش در محدوده‌های داخلی شهر کرمانشاه، تحت عنوان مسافر زن از شهروندان سرقت می‌کرد. وی افزود: با ارائه چندین شکایت از سوی شهروندان کرمانشاهی در خصوص سرقت از …

موبنا – سرهنگ رضا شیرزادی گفت: متهم اصلی این باندبه هویت(امیر-ر)که خود را به شکل یک زن آرایش و لباس زنانه می پوشید به همراه خواهر و دیگرهمدستش در محدوده‌های داخلی شهر کرمانشاه، تحت عنوان مسافر زن از شهروندان سرقت می‌کرد.

وی افزود: با ارائه چندین شکایت از سوی شهروندان کرمانشاهی در خصوص سرقت از آنها در محدوده‌های مختلف شهر، پرونده‌ای در این خصوص در کلانتر‌ی‌۲۲ ظفر تشکیل و تیم‌های عملیاتی کلانتری‌ مربوطه پس از تبادل افکار و اطلاعات بدست آمده انتظامی و مردمی به صورت مستمر مسئولیت رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت‌ها از سوی یک باند سه نفره با مشخصات ثابت ضمن پرسه‌زنی در محدوده‌های مختلف شهر بوده و تحت عنوان مسافر زن اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

سرهنگ شیرزادی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان، بخش‌های مختلف شهر کرمانشاه را که احتمال وقوع جرم می‌رفت تحت کنترل و نظارت قرار داده و به گشت‌زنی‌های مستمر در این محدوده پرداختند.

نوشته های مشابه

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه یکی از شهروندان ضمن مراجعه به مأموران انتظامی مستقر در محدوده کلانتری ۲۲ظفر اعلام کرد که از سوی سه نفر با لباس وآرایش زنانه در تاکسی درون شهری مورد سرقت قرار گرفته است که در این راستا مأموران انتظامی این فرماندهی با دریافت مشخصات متهمین، یقین پیدا کردند که سارقین همان باند ۳ نفره زن نما تحت تعقیب می باشند و به این ترتیب به محلی که مالباخته اشاره کرده بود اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: محوطه مذکور تحت کنترل و محاصره قرار گرفت و بدون اینکه شهروندان حاضر در این محوطه دچار مشکل شوند، مأموران کلانتری ۲۲ظفر توانستند باند سارقین زن نما را شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.

سرهنگ شیرزادی خاطرنشان ساخت: متهمین که خود را در محاصره پلیس دیدند قصد داشتند با سلاح سرد خود را نجات دهند اما سرعت عمل مأموران به آنها اجازه هرگونه عکس العملی را نداده و درنهایت موفق به دستگیری و خلع سلاح این باند سه نفره سرقت شدند.

گفتنی است، سارقین زن نما پس از بازداشت به کلانتری مربوطه منتقل که در رویارویی با مالباختگان به جرم های خویش مبنی بر سرقت و نیز چندین فقره سرقت دیگر تحت عنوان مسافر زن نما در این محدوده اعتراف کردند و متعاقبا پرونده به همراه متهمین به مراجع قضایی منتقل شد.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا