امکان استفاده از نسل جدید پردازنده های سری اینتل

موبنا، لیلا محمدنظامی – این بروزرسانی شامل پشتیبانی کامل به همراه بهبود درکارآیی و پایداری بیشتر سیستم می باشد. برای هر سه سری از مادربورد های Signature، TUF و ROG این بروزرسانی با استفاده از رابط انحصاری EZ Flash 2 امکان پذیر است. مادربوردهای سری X99 ایسوس، با پشتیبانی از رابط ASUS USB BIOS Flashback، …

موبنا، لیلا محمدنظامی – این بروزرسانی شامل پشتیبانی کامل به همراه بهبود درکارآیی و پایداری بیشتر سیستم می باشد. برای هر سه سری از مادربورد های Signature، TUF و ROG این بروزرسانی با استفاده از رابط انحصاری EZ Flash 2 امکان پذیر است.
مادربوردهای سری X99 ایسوس، با پشتیبانی از رابط ASUS USB BIOS Flashback، امکان بروزرسانی بایوس های UEFI را از گذشته آسانتر ساخته اند.
ایسوس
کافی است فقط بایوس مورد نظر را از صفحه مربوط به مادربورد مورد نظر دانلود کرده، از حالت فشرده خارج کرده و به فلش دیسک منتقل کنید و فقط کابل های منبع تغذیه را به مادربورد وصل کنید. (
نیازی به وجود CPU، رم کارت گرافیک نمی باشد). حالا فلش دیسک را به پورت USB متصل کنید؛ دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را برای ۳ ثانیه فشار دهید؛ بعد از چند لحظه پروسه بروزرسانی به پایان می رسد!
همچنین کاربران می توانند از روش قبلی یعنی با استفاده از منوی EZ Flash 2 هم در بایوس این بروز رسانی را با رابط UEFI انجام دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا