تارتار: می‌خواستند برانکو را برکنار کنند!

موبنا – سرمربی سابق تیم راه آهن در مورد چرایی حمایت خود از برانکو در روزهای بد پرسپولیس گفت: حمایت من از برانکو به خاطر نوع فوتبالی بود که تیم بازی می کرد. این می تواند یک درس خوب برای مدیران عامل باشگاه ها باشد. خیلی ها به دنبال تعیین جانشین برای برانکو بودند اما …

موبنا – سرمربی سابق تیم راه آهن در مورد چرایی حمایت خود از برانکو در روزهای بد پرسپولیس گفت: حمایت من از برانکو به خاطر نوع فوتبالی بود که تیم بازی می کرد. این می تواند یک درس خوب برای مدیران عامل باشگاه ها باشد. خیلی ها به دنبال تعیین جانشین برای برانکو بودند اما باشگاه از او حمایت کرد. همان حمایتی که از یحیی در ذوب آهن یا عبدالله ویسی در استقلال خوزستان شده بود و اکنون نتیجه به دست آمده است. پرسپولیس در هفته های ابتدایی نزدیک به قعر جدول بود اما اکنون صدرنشین است و این به خاطر حمایت باشگاه از برانکو بوده است. من که اکنون تیم ندارم اما از مدیران عامل باشگاه ها می خواهم با تحقیق و برنامه مربی خود را تعیین کنند و بعد از آن از مربی حمایت کنند. من از همان روز اول گفتم پرسپولیس بهترین بازی را ارایه می دهد و الان هم به حق صدرنشین لیگ برتر است.

مهدی تارتار در مورد دربی ۸۲ هم گفت: با توجه هم امتیاز بودن و داشتن بخت قهرمانی هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز بودند اما با سوت داور واضح بود که پرسپولیس عطش بیشتری برای پیروزی دارد. پرسپولیس تیمی است که در ۱۵ دقیقه ابتدایی حریف را پرس می کند و در بازی با استقلال هم به خوبی این کار را انجام داد. گل دقایق ابتدایی بازی دربی را جذاب کرد و در ادامه استقلال برای جبران گل خورده تلاش کرد اما پرسپولیس که بازیکنان خوبی را در حمله دارد به خوبی ضد حمله می زد و در نهایت به آنچه که می خواست دست یافت. البته در اینجا باید به قدرت هافبک های تیم در بازیسازی هم اشاره کنم که در این بازی خیلی به کمک پرسپولیس آمد.

مهدی تارتار در مورد انتقادهایی که بعد از دربی از استقلال و کادر فنی اش شده گفت: استقلالی ها ناراحتند و این طبیعی است چون بازی را به تیم رقیب باخته اند اما استقلال در این فصل ارایه گر بازی های با برنامه و هدفمندی بوده و در بازی های متعددی دیده شد که روی زمین ترکیبی فوتبال کرد. در دربی ۸۲ گل زودهنگام پرسپولیس استقلال را به بازی تهاجمی واداشت و در تلاش برای جبران گل خورده گل های بعدی را خورد. استقلال را این فصل ندیدم که ضد تاکتیک بزند و این نوید روزهای خوب را برای تیم ملی می دهد.

 منبع: ورزش ۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا