ساعت بازی استقلال ۱۵میلیون به فولاد ضرر می زند

موبنا – علی کاهکش، درباره آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: در بازی با تیم ملوان سه امتیاز حساس و ارزشمند کسب کردیم.ملوان نیمه اول بازی را بسته بود ولی در نیمه دوم وقتی به قصد گلزنی جلو آمد موفق شدیم دروازه این تیم را باز کنیم. امیدوار هستیم تا با همین روحیه و شرایط …

موبنا – علی کاهکش، درباره آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: در بازی با تیم ملوان سه امتیاز حساس و ارزشمند کسب کردیم.ملوان نیمه اول بازی را بسته بود ولی در نیمه دوم وقتی به قصد گلزنی جلو آمد موفق شدیم دروازه این تیم را باز کنیم. امیدوار هستیم تا با همین روحیه و شرایط خوب به مصاف استقلال برویم.
وی درباره زمان برگزاری بازی بعدی تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: ما به خاطر ساعت دیر برگزاری این بازی باید یک شب اضافه در تهران بمانیم چون به پرواز ده و نیم جمعه شب به اهواز نمی رسیم. این یعنی ۱۵ میلیون تومان هزینه اضافه برای باشگاه. البته ما ازسازمان لیگ درخواست کردیم که زمان بازی ما را قبل از بازی با پرسپولیس بیندازند. ولی هنوز جوابینگرفته ایم.
سرپرست فولاد اضافه کرد: ما در بازی با ملوان به خواسته این باشگاه عمل کردیم و توقع داریم سازمان لیگ هم با ما همکاری کند. چرا به خاطر بازی پرسپولیس ما باید هشت و ربع شب به میدان برویم. در حالی که می توانیم قبل از این بازی و ساعت ۱۷ به میدان برویم. مگر مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نام ننهاده است؟ چرا سازمان لیگ این گونه برنامه ریزی می کند؟ ما میتوانیم این ۱۵ میلیون تومان را در بازی بعدی مان مقابل نفت هزینه کنیم. چرا باید بازی در آن زمان برگزار شود؟
کاهکش تاکید کرد: از دو هفته پیش در این باره با مسئولان سازمان لیگ مکاتبه کرده ایم و توقع داریم در این باره با ما همکاری کنند. خواسته ما عجیب و غریب و زیاد از حد نیست و هنوز هم امید داریم تا شرایط به گونه ای رقم بخورد که همان جمع شب به اهواز برگردیم.
وی در این باره که گفته می شود فولاد پس از شکست استقلال در دربی بد زمانی به مصاف این تیم می رود گفت: مطمئن باشید ما دست خالی از تهران بر نمی گردیم و استقلال یکی از سخت ترین بازی های خود را پیش رو دارد. کاری به نتیجه تیم های دیگر نداریم و فقط برای کسب امتیاز در تهران بازی خواهیم کرد.

 منبع: کاپ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا