افشارزاده: تصمیمی می گیرم تا بیشتر از این ضرر نکنیم

موبنا – بهرام افشارزاده پس از شکست چهار بر دو آبی پوشان در دربی روز جمعه گفت: خیلی ناراحتم، هوادار حق دارد، روز جمعه بسیاری از استقلالی ها تا صبح نخوابیدند، صدای اعتراض هواداران باید شنید. همه عوامل تیم و باشگاه باید از مردم عذر خواهی کنند. وی افزود: کسی حق ندارد با دلایل مختلف …

موبنا – بهرام افشارزاده پس از شکست چهار بر دو آبی پوشان در دربی روز جمعه گفت: خیلی ناراحتم، هوادار حق دارد، روز جمعه بسیاری از استقلالی ها تا صبح نخوابیدند، صدای اعتراض هواداران باید شنید. همه عوامل تیم و باشگاه باید از مردم عذر خواهی کنند.
وی افزود: کسی حق ندارد با دلایل مختلف از این شکست شانه خالی کند. قصد ندارم تا اتخاذ یک تصمیم قاطع و مناسب صحبتی انجام دهم. به هواداران اطمینان می دهم جمع بندی نهایی به نفع هواداران خواهد بود. تنها چزی که در این شرایط به آن فکر می کنم این است که تمام تجربه و توانم را به کار بگیرم تا دل هواداران را شاد کنم. ما به آینده امیدواریم.
سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: هنوز می توان این تیم را قهرمان کرد و سهمیه گرفت.
افشارزاده اضافه کرد: جا دارد به باشگاه پرسپولیس و بازیکنان آنها این برد را تبریک بگویم، تیم ما چند موقعیت خوب داشت که اگر از آنها استفاده می کرد شاید در پایان نتیجه بهتری می گرفتیم اما این طور نشد و در حالی که همه بازیکنان استقلال برای جبران گل های خود به زمین حریف حمله کرده بودند، روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و چهار گل را هم خوردیم تا بازنده دربی باشیم.
سرپرست باشگاه استقلال در پایان تأکید کرد: در هر حال شکست سنگین و تلخی بود. شرمنده شدیم و نمی دانم چطور ناراحتی خودم را از این باخت نشان دهم اما همانطور که گفتم سعی می کنیم پس از بررسی دلایل شکست و جمع بندی نهایی بهترین تصمیم ممکن را بگیرم تا استقلال بیش از این ضربه نخورد.

 منبع: سایت رسمی باشگاه استقلال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا