انتخابات فدراسیون فوتبال و شایعات برگزاری در روزهای پایانی اردیبهشت

موبنا – تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست. در حالی که از نظر قوانین اساسنامه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۱ اردیبهشت انتخابات برگزار نخواهد شد و از نظر قانونی هم برگزاری انتخابات بدون تصویب اساسنامه ممکن نیست اما شایعاتی در مورد روز برگزاری انتخابات وجود دارد. هم مسوولان فدراسیون فوتبال و هم مسوولان …

موبنا – تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هنوز مشخص نیست. در حالی که از نظر قوانین اساسنامه فدراسیون فوتبال در تاریخ ۱۱ اردیبهشت انتخابات برگزار نخواهد شد و از نظر قانونی هم برگزاری انتخابات بدون تصویب اساسنامه ممکن نیست اما شایعاتی در مورد روز برگزاری انتخابات وجود دارد.

هم مسوولان فدراسیون فوتبال و هم مسوولان وزارت ورزش در مصاحبه هایشان همچنان به روز ۱۱ اردیبهشت اصرار دارند. مسوولان هر دونهاد هم به خوبی از موانع قانونی خبر دارند. اما در مصاحبه هایی که منبع مشخص ندارند و مصاحبه کننده نامش را فاش نکرده ادعاهایی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در روزهای پایانی اردیبهشت خبر می دهند. یعنی هرچند به صورت رسمی همه می گویند انتخابات ۱۱ اردیبهشت برگزار می شود اما همه می دانند که این اتفاق رخ نخواهد داد . اما فدراسیونی ها امیدوارند انتخابات تا پایان اردیبهشت برگزار شود. برگزاری این انتخابات هم در پایان اردیبهشت منوط به اعلام تاریخ مجمع به اعضایش و البته تصویب اساسنامه توسط دولت است.

مدیرکل حراست وزارت ورزش اما در این مورد حرف های جالبی می زند. حسنی خو همچنان به مواضع رسمی اشاره دارد و پایان اردیبهشت را برای برگزاری انتخابات تایید نمی کنداو به کاپ می گوید: تاریخ اعلام شده قبلی از سوی مجمع فدراسیون فوتبال ۱۱ اردیبهشت ماه بود. فعلا اساس کار بر این است که ۱۱ اردیبهشت انتخابات برگزار شود اما شاید پروسه تایید صلاحیت کاندیداها چند روز بیشتر طول بکشد که در آن صورت انتخابات چند روزی به تعویق می افتد. اما من نمی توانم هیچ کدام از تاریخ هایی که اعلام شده را تایید کنم چون چیزی به صورت رسمی مصوب نشده است.
مدیرکل حراست وزارت ورزش در واکنش به اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند وزارت ورزش با برگزاری انتخابات قبل از تایید اساسنامه این فدراسیون در هیات دولت موافقت کرده تصریح کرد: من هم این صحبت را تنها از مسئولان فدراسیون فوتبال شنیدم وگرنه در جریان این نیستم که چه کسی از وزارت ورزش با این موضوع موافقت کرده است. البته وقتی چند نفر از دوستان این موضوع را اعلام کرده اند حتما از کسی موافقتش را گرفته اند اما من چیزی در این باره نشنیده ام. آخرین قرار ما این بود که اساسنامه به هیات دولت ارسال شود و بعد از تایید آن انتخابات برگزار شود.

 منبع: عصرایران  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا