منع پزشکان برای اجرای کنسرت خواننده جوان

موبنا – خواننده موسیقی ایرانی چند روز بعد بازگشت از تور اروپا و آمریکا که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی که به تازگی در بیمارستان بستری شده است توضیح داد: متاسفانه به دلیل خستگی بیش از …

موبنا – خواننده موسیقی ایرانی چند روز بعد بازگشت از تور اروپا و آمریکا که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود به دلیل مشکل قلبی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی که به تازگی در بیمارستان بستری شده است توضیح داد: متاسفانه به دلیل خستگی بیش از حد و فشار کاری که طی هفته های گذشته برایم به وجود آمد پزشکان به دلیل بروز عارضه ریتم نامنظم قلب، برای بنده یک ماه استراحت تجویز کرده و اجازه کنسرت ندارم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به آمریکا هم پزشک بنده با برگزاری تور کنسرت ها به دلیل حجم برنامه های مخالف بود ولی من با مسئولیت خودم به این سفر رفتم که هم اکنون بر اثر خستگی و مشکلات جسمی که برایم پیش آمد عملا امکان اجرای صحنه ای را ندارم و مدتی است که به دلیل این مشکلات در بیمارستان بستری شده ام.

این خواننده موسیقی ایرانی بیان کرد: البته چند ساعتی است که به طور موقت از بیمارستان مرخص شدم اما برای تکمیل مراحل درمان باید مجددا به بیمارستان مراجعه کنم که دوره های درمانی طی شود. این در حالی است که تا زمانی که پزشکان این اجازه را ندهند فعلا نمی توانم کنسرت برگزار کنم.

محمد معتمدی که به تازگی از او تیتراژ سری جدید مستند «ایران» پخش شد، طی هفته های تور کنسرت های آمریکای پروژه «قصیده» را بعد از پایان کنسرت های اروپا برگزار کرد که از آن جمله می توان به اجرای برنامه در مرکز هنری «کلیو لند» و تالارهایی چون کارنگی هال نیویورک، لایسنرهال واشنگتن دی سی و مرکز فرهنگی هنری برکلی بوستون اشاره کرد.

پروژه «قصیده» تاکنون در رویدادهایی چون فستیوال فلامنكوی خِرِز (جنوب اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی سویل (جنوب اسپانیا)، فستیوال مورگن لند (اوسنابروك – آلمان)، فستیوال فلامنكوی آمستردام، تئاتر رازا (اوترخت- هلند)، فستیوال فلامنكوی مادرید (اسپانیا)، فستیوال فلامنكوی رُم- ایتالیا، سالن بزرگ موزیك خِبا آمستردام و فستیوال كرِمس اتریش اجرا داشته است.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا