عرضه گوشی سرفیس مایکروسافت تا پایان ۲۰۱۶

موبنا – به گزارش نشویل، در حالی که گفته می شد مایکروسافت گوشی های هوشمند جدید خود را تا سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقمندان قرار نمی‌دهد، حال اعلام شده که گوشی های جدید این شرکت در اکتبر سال ۲۰۱۶ به بازار می آیند. عرضه این گوشی ها با عرضه دو تبلت دیگر مایکروسافت همزمان خواهد …

موبنا – به گزارش نشویل، در حالی که گفته می شد مایکروسافت گوشی های هوشمند جدید خود را تا سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقمندان قرار نمی‌دهد، حال اعلام شده که گوشی های جدید این شرکت در اکتبر سال ۲۰۱۶ به بازار می آیند.

عرضه این گوشی ها با عرضه دو تبلت دیگر مایکروسافت همزمان خواهد شد. یکی از این دو تبلت Surface Book 2 و دیگری Surface Pro 5 است.

تعامل Surface Phone با دیگر رایانه ها و لپ تاپ ها به سادگی صورت می گیرد. این گوشی ها احتمالا با دیگر محصولات مایکروسافت مانند کنسول بازی Xbox One هم سازگاری دارند. مایکروسافت مدعی است Surface Phone از نظر قدرت پردازش و سرعت عملکرد در حد رایانه های عادی است.

منابع خبری می گویند گوشی یاد شده در نمونه های مختلفی عرضه خواهد شد که از جمله انها می توان به مدل دارای ۴ گیگابایت رم با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات، ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

قیمت این گوشی ها بسته به مدل مورد استفاده و رم و حافظه به کارگرفته شده در آنها از ۷۹۹ تا ۱۰۹۹ دلار در نوسان خواهد بود. بنابراین خریداران گوشی های یاد شده از صاحبان مشاغل و افراد حرفه ای خواهد بود.

استفاده از Windows 10، نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با دقت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، استفاده از قلم هوشمند، برنامه نقشه و … از جمله امکانات این گوشی است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا