بنیانگذار ای بی هم به پیکار ضد ترامپ پیوست

موبنا – به گزارش یواس ای تودی، گروهی از مخالفان پرنفوذ ترامپ گروهی موسوم به PAC را برای متوقف کردن ترامپ میلیاردر و جلوگیری از ریاست جمهوری وی تشکیل داده اند. ترامپ برای تبدیل شدن به نامزد جمهوری خواهان به رای موافق ۱۲۳۷ نماینده این حزب در ایالات مختلف نیاز دارد و با توجه به …

موبنا – به گزارش یواس ای تودی، گروهی از مخالفان پرنفوذ ترامپ گروهی موسوم به PAC را برای متوقف کردن ترامپ میلیاردر و جلوگیری از ریاست جمهوری وی تشکیل داده اند.

ترامپ برای تبدیل شدن به نامزد جمهوری خواهان به رای موافق ۱۲۳۷ نماینده این حزب در ایالات مختلف نیاز دارد و با توجه به پیشتازی وی دستیابی به چنین موفقیتی بعید نیست. امیدیار در سال های گذشته معمولا حامی نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده ولی این اولین بار است که چنین مبلغ کلانی را بر علیه یک نامزد جمهوری خواه هزینه می کند.

خود امیدیار با ارسال پیامی در توییتر این خبر را تایید کرده و نوشت: من فکر می کنم گرایش به ترامپ خطرناک است. لذا من شخصا از مخالفان وی حمایت می کنم. امیدیار ۴۸ ساله در فهرست میلیاردرهای جهان در رتبه ۱۶۳ قرار دارد و ثروت خالص وی بالغ بر ۷.۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

 منبع: فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا