دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در سری گوشی‌های Xperia X سونی

موبنا، میثم لطفی – این سری از محصولات سونی جایگزین سری گوشی‌های Xperia Z5 شده است و در این بین Xperia X Performance پرچمدار گوشی‌های سونی محسوب می‌شود. هر دو گوشی Xperia X Performance و Xperia X  سونی به دوربین دیجیتالی ۲۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و در آخرین ویدیو رسمی منتشر شده از سوی شرکت …

موبنا، میثم لطفی – این سری از محصولات سونی جایگزین سری گوشی‌های Xperia Z5 شده است و در این بین Xperia X Performance پرچمدار گوشی‌های سونی محسوب می‌شود.

هر دو گوشی Xperia X Performance و Xperia X  سونی به دوربین دیجیتالی ۲۳ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند و در آخرین ویدیو رسمی منتشر شده از سوی شرکت ژاپنی نیز مشخص شده است که این گوشی‌ها با دوربین مذکور تصویربرداری می‌کنند.

sony (2)

شرکت سونی برای هر یک از این دو گوشی هوشمند تراشه‌های متفاوت در نظر گرفته است. گوشی هوشمند Xperia X Performance همراه با تراشه Snapdragon 820 عرضه می‌شود و مدل Xperia X  هم به تراشه Snapdragon 650 مجهز شده است.

به هر حال، ویدیوی منتشر شده از سوی سونی روی دوربین ۲۳ مگاپیکسلی تاکید دارد و این مسئله را مشخص می‌کند که هر دو گوشی یاد شده دوربین یکسان دارند.

سونی در این تصویر ویدیویی اعلام کرد سیستم اتوفوکوس خودکار با قابلیت پیش‌بینی در این دوربین دیجیتالی شما را یک گام از تمام دوربین‌های نصب شده روی گوشی‌های موجود در بازار جلوتر می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا