گوگل شهر کاملا دیجیتالی تاسیس می‌کند

موبنا، میثم لطفی – این مرکز در راستای تحقق اهداف خود چندی پیش اعلام کرد که در نظر دارد در شهر نیویورک خدمات اینترنت بی‌سیم Wi-Fi را به صورت رایگان ارایه دهد. ولی هم‌اکنون شرکت آلفابت که گوگل از زیرمجموعه‌های آن محسوب می‌شود هیچ برنامه‌ای منتشر نکرده است تا مشخص شود که چگونه می‌خواهد آرزوهای …

موبنا، میثم لطفی – این مرکز در راستای تحقق اهداف خود چندی پیش اعلام کرد که در نظر دارد در شهر نیویورک خدمات اینترنت بی‌سیم Wi-Fi را به صورت رایگان ارایه دهد. ولی هم‌اکنون شرکت آلفابت که گوگل از زیرمجموعه‌های آن محسوب می‌شود هیچ برنامه‌ای منتشر نکرده است تا مشخص شود که چگونه می‌خواهد آرزوهای خود را در این زمینه محقق کند.

بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، مرکز Sidewalk Labs تصمیم گرفته است چرخ‌های خود را دوباره به حرکت دربیاورد و بر همین اساس پروژه جدیدی تعریف کرده است که در آن گوگل با آخرین نوآوری‌های خود یک «منطقه دیجیتالی» مدرن تاسیس می‌کند و در نهایت این منطقه به یک شهر مسکونی تبدیل می‌شود.

googlefiber-e1343675588769-1-e1346355841246

گوگل برای محقق شدن این هدف همکاری‌هایی را با شرکت‌های بزرگ برنامه‌ریزی در حوزه زندگی شهری آغاز کرده است و از مشاوران سرشناس جهانی کمک می‌گیرد.

مرکز Sidewalk Labs طرح اولیه‌ای در این زمینه ارایه کرده است و در آن از تمامی کشورها و مدیران شهری جهان کمک خواسته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا