رستوران گوگل در نیویورک افتتاح شد

موبنا، میثم لطفی – گوگل هم‌اکنون تصمیم گرفته است وارد کسب و کار رستوران شود و در این راستا مرکزی را با نام «دنیای کوچک» در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های نیویورک تاسیس کرده است. رستوران «دنیای کوچک» در اصل با هدف ترویج سرویس Translate گوگل راه‌اندازی شده است. مشتریانی که با زبان‌ها و ملیت‌های مختلف …

موبنا، میثم لطفی – گوگل هم‌اکنون تصمیم گرفته است وارد کسب و کار رستوران شود و در این راستا مرکزی را با نام «دنیای کوچک» در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های نیویورک تاسیس کرده است.

رستوران «دنیای کوچک» در اصل با هدف ترویج سرویس Translate گوگل راه‌اندازی شده است. مشتریانی که با زبان‌ها و ملیت‌های مختلف وارد این رستوران می‌شوند، از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آپریل ۲۰۱۶ می‌توانند سرویس مترجم گوگل را در این محیط مورد استفاده قرار دهند.

Small-World1

گوگل این مرکز را تاسیس نکرده است تا با دیگر رستوران‌ها وارد رقابت شود. بلکه می‌خواهد از این طریق قابلیت‌های کاربردی سرویس Translate را در چنین فضایی به نمایش بگذارد.

این رستوران فقط برای چهار روز فعالیت می‌کند و گوگل برای هر یک از این روزها یک سرآشپز حرفه‌ای و مشهور را از نقاط مختلف جهان آورده است تا بهترین غذاها را به مشتریان خود ارایه دهد. این سرآشپزها به قرار زیر معرفی می‌شوند:

  • در تاریخ ۱۵ آپریل «جراردو گنزالس» سرآشپز اسبق رستوران El Ray برای آشپزخانه مکزیکی
  • در تاریخ ۱۶ آپریل «جوزف جِی‌جِی جانسون» برای آشپزخانه آفریقایی-آسیایی-آمریکایی
  • در تاریخ ۱۷ آپریل «دنی بُوین» بنیانگذار و مدیر رستوران زنجیره‌ای Mission برای آشپزخانه آسیایی
  • در تاریخ ۱۸ آپریل «اینات آدمونی» بنیانگذار و میر رستوران‌های زنجیره‌ای Balaboosta، Bar Bolonat و … برای آشپزخانه ایتالیایی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا