انتشار اولین تصاویر ثبت شده با دوربین اچ تی سی ۱۰

موبنا – اچ‌تی‌سی ۱۰ پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت تایوانی است که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد. اچ‌تی‌سی پیش از عرضه‌ی این گوشی ادعاهای تبلیغاتی زیادی برای دوربین آن داشت. به تازگی این شرکت برای ادامه‌ی تبلیغات خود در مورد دوربین این گوشی، با یک شبکه‌ی اجتماعی از عکاسان همکاری کرده و …

موبنا – اچ‌تی‌سی ۱۰ پرچمدار سال ۲۰۱۶ این شرکت تایوانی است که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد. اچ‌تی‌سی پیش از عرضه‌ی این گوشی ادعاهای تبلیغاتی زیادی برای دوربین آن داشت. به تازگی این شرکت برای ادامه‌ی تبلیغات خود در مورد دوربین این گوشی، با یک شبکه‌ی اجتماعی از عکاسان همکاری کرده و تعدادی گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ را در اختیار آنها قرار داده تا تصاویر با کیفیتی با دوربین این گوشی ثبت کنند.

Grryo یک شبکه‌ی اجتماعی مخصوص عکاسان حرفه‌ای است که اچ‌تی‌سی برای تبلیغات جدید خود با آنها همکاری کرده است. به تازگی وبلاگ این شبکه‌ی اجتماعی خبری منتشر کرده مبنی بر این که تعدادی از عکاسان این شبکه، در شهرهای مختلف محل زندگی خود با استفاده از دوربین اچ‌تی‌سی ۱۰، از مکان‌های معروف آن شهر عکاسی کرده‌اند و این عکس‌ها در این مطلب از وبلاگ Grryo منتشر شده است. طبق گفته‌ی مدیران وبلاگ این حرکت ادامه دارد و در آینده‌ی نزدیک، باز هم شاهد انتشار تصاویر نمونه از دوربین اچ‌تی‌سی ۱۰ توسط این وبلاگ خواهیم بود. بعلاوه، این عکاسان عکس‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف با هشتگ #HTC10 و #PowerOf10 نیز منتشر می‌کنند.

اقدامی شبیه به این حرکت تبلیغاتی اچ‌تی‌سی، چندی پیش توسط هواوی انجام شد. این شرکت برای تبلیغ عملکرد دوربین دوگانه‌ی گوشی پی ۹، با شبکه‌ی اجتماعی EyeEm همکاری مشابهی انجام داده بود.

در ادامه تعدادی از تصاویر ثبت شده با دوربین اچ‌تی‌سی را مشاهده می‌کنید که می‌توان تحقق وعده‌های این شرکت در مورد کیفیت دوربین این گوشی را در آنها مشاهده کرد.

 منبع: زومیت |نویسنده: مهدی زارع

دکمه بازگشت به بالا