توییتر بیش از ۶۸,۰۰۰ دلار برای تامین امنیت محل سکونت جک دورسی هزینه کرده است

موبنا – جک دورسی، مدیرعامل توییتر و موسس پیشین این کمپانی، در ماه‌های اخیر برای نجات این کمپانی فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است. وی که موسس این کمپانی است، حقوقی را از این شبکه‌ی اجتماعی نمی‌گیرد، اما توییتر برای حفظ وی بیش از ۶۸,۰۰۰ دلار هزینه کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، توییتر برای …

موبنا – جک دورسی، مدیرعامل توییتر و موسس پیشین این کمپانی، در ماه‌های اخیر برای نجات این کمپانی فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است. وی که موسس این کمپانی است، حقوقی را از این شبکه‌ی اجتماعی نمی‌گیرد، اما توییتر برای حفظ وی بیش از ۶۸,۰۰۰ دلار هزینه کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده، توییتر برای حفظ امنیت مکان استقرار دورسی ۳۹ ساله بیش از ۶۸,۵۰۶ دلار خرج کرده است. دورسی بیش از ۳.۴ درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد که ارزش آن بالغ بر ۴۱۹ میلیون دلار است. این آمار براساس ارزش سهام توییتر در روز جمعه محاسبه شده است. براساس اطلاعات ثبت شده، ارزش هر سهم این کمپانی در روز مورد نظر ۱۷٫۵۸ دلار بوده است. دورسی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی یک سوم از سهام خود را برای تزریق انرژی بیشتر و افزایش انگیزه‌ی کارکنان این کمپانی به آنها واگذار کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط توییتر، این کمپانی در سال ۲۰۱۴ برای استخدام آنتونی نوتو، مدیر مالی کنونی توییتر بیش از ۷۲ میلیون دلار در قالب حقوق و مزایا به وی پرداخت کرده است؛ اما این رقم برای نقل مکان وی در سال ۲۰۱۵ به کمتر از ۱۵۰,۰۰۰ دلار رسیده است. آنتونی نوتو که یکی از فعالین وال استریت بود، برای همکاری با توییتر به سن فرانسیسکوی آمریکا مهاجرت کرده است.

حقوق نوتو در سال ۲۰۱۴ قریب به ۱۲۴,۰۰۰ دلار بود که این رقم در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۲۵۰,۰۰۰ دلار رسیده است. در مقابل افزایش حقوق نوتو، سهام این کمپانی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

یکی از مواردی که در گزارش جدید توییتر به آن اشاره شده، هزینه‌هایی است که برای حمل و نقل دیک کوستولو، پرداخت شده است. توییتر اعلام کرده که مدیر عامل پیشین این کمپانی بیش از ۴۱,۲۰۹ دلار برای ایاب و ذهاب دریافت کرده است.

 منبع: زومیت |نویسنده: حسین خلیلی صفا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا