ارتقای خدمات جستجو در فروشگاه آنلاین اپل

موبنا – به گزارش گیزمودو، اپل گروهی از کارکنان خود را برای ایجاد تغییرات اساسی در فروشگاه برنامه های همراه خود به کار گرفته و یکی از وظایف این افراد تغییر شیوه و رتبه نمایش برنامه های مختلف پس از جستجو در فروشگاه یاد شده است. برخی کاربران این فروشگاه معتقد هستند که روش مورد …

موبنا – به گزارش گیزمودو، اپل گروهی از کارکنان خود را برای ایجاد تغییرات اساسی در فروشگاه برنامه های همراه خود به کار گرفته و یکی از وظایف این افراد تغییر شیوه و رتبه نمایش برنامه های مختلف پس از جستجو در فروشگاه یاد شده است.

برخی کاربران این فروشگاه معتقد هستند که روش مورد استفاده اپل برای رتبه بندی و مرتب کردن برنامه های همراه از منطق مناسبی برخوردار نیست و جستجوی عمومی در ان باعث یافتن برنامه های دلخواه نمی شود. به عنوان نمونه جستجو برای یافتن برنامه ای در مورد دوچرخه سواری ممکن است باعث نمایش برنامه همراه یک شبکه تلویزیونی ورزشی یا دیگر برنامه های پرکاربردی شود که لزوما ارتباطی با سلیقه و علائق کاربر ندارند.

این گروه قرار است رابط کاربری و شیوه چینش برنامه های مختلف را در این فروشگاه تغییر دهند و البته جزییات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست. فعالیت در این زمینه هنوز در مراحل اولیه است و فعلا مشخص نیست تغییرات یاد شده چه زمانی در فروشگاه اپل اعمال خواهد شد.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا