مرگ پسر جوان به خاطر خواستگاری از خواهر دوستش

موبنا – در جلسه رسیدگی به این پرونده که امروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. وی گفت: مهدی و مهرداد ۲۷ساله متهم اند بیست و چهارم شهریور ۹۴ به دنبال …

موبنا – در جلسه رسیدگی به این پرونده که امروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران و به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

وی گفت: مهدی و مهرداد ۲۷ساله متهم اند بیست و چهارم شهریور ۹۴ به دنبال درگیری در گل تپه ورامین حسین ۲۰ساله را کشتند. اکنون با توجه به مدرک های موجود در پرونده برای متهمان اشد مجازات می خواهم.

سپس پدر قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: پسرم مدتی بود با مهرداد قهر کرده بود اما او و دوستش مهدی آنقدر با گوشی موبایل پسرم تماس گرفتند تا او را از خانه بیرون کشیدند و کشتند.

پزشکی قانونی اعلام کرده است چاقویی که به قلب پسرم وارد شده علت تامه مرگ بوده است ولی من نمی دانم ضربه چاقو کدام یک از دو متهم موجب مرگ پسرم شده است. به همین خاطر از هر دو آنها شکایت دارم و برای قاتل پسرم حکم قصاص می خواهم.

سپس مهدی پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: مهرداد و حسین از سالها پیش با هم دوست بودند اما از وقتی حسین به خواستگاری خواهر مهرداد رفت رابطه آنها با هم بد شد.

مهرداد دیگر جواب تماس های حسین را نمی داد و می گفت او به خواهرش نظر داشته است. چند روز قبل از قتل نیز آنها با هم درگیر شده بودند تا اینکه ظهر بیست و چهارم شهریور ۹۴ من و مهرداد سر کوچه ایستاده بودیم که حسین و دوستش سر رسیدند و دعوا دوباره شروع شد. حسین فحاشی کرد و با چاقو به دست مهرداد زد.

وی ادامه داد: در ان لحظه تعداد زیادی در محل جمع شده بودند و دعوا را تماشا می کردند. من سعی داشتم به دعوا خاتمه دهم اما بی فایده بود.

مهرداد ضربه های بعدی را با شمشیر به حسین زد که او جان سپرد. من در دعوا هیچ ضربه ای به مقتول نزدم و در اداره آگاهی به دروغ اعتراف کردم که ضربه کاری به قلب حسین را من به او زده بودم.

مهرداد به من قول داده بود اگر قتل را گردن بگیرم رضایت اولیای دم را برایم جلب می کند. من هم به خاطر رفاقتم به قتل اعتراف کردم اما حالا می گویم بی گناهم.

سپس مهرداد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: قبول دارم چند ضربه با شمشیر و چاقو به حسین زدم اما ضربه کاری را مهدی به قلب حسین وارد کرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا