دستگیری پدر کودک آزار به جرم ضرب و شتم

موبنا – کودک آزاری توسط پدر شیشه‌ای در محدوه نظام آباد منجر به مداخله کارشناسان اورژانس اجتماعی شد که در پی آن پدر معتاد اقدام به ضرب و شتم خانم ۴۰ ساله (نیروی اورژانس) کرد. پرونده کودک آزاری توسط پدر شیشه‌ای از دی ماه سال گذشته در دستور کار نیروهای اورژانس اجتماعی قرار گرفت. در …

موبنا – کودک آزاری توسط پدر شیشه‌ای در محدوه نظام آباد منجر به مداخله کارشناسان اورژانس اجتماعی شد که در پی آن پدر معتاد اقدام به ضرب و شتم خانم ۴۰ ساله (نیروی اورژانس) کرد.

پرونده کودک آزاری توسط پدر شیشه‌ای از دی ماه سال گذشته در دستور کار نیروهای اورژانس اجتماعی قرار گرفت.

در این مدت کارشناسان اورژانس اجتماعی تلاش داشتند تا به هر نحوی شرایط لازم برای حضور کودک در خانواده را فراهم کنند. پس از گذشت چند ماه و به جهت رعایت نکردن حقوق کودک از سوی پدر معتاد و مصرف‌کننده مواد صنعتی، قاضی پرونده حکم به تحویل کودک به سازمان بهزیستی کرد.

به همین منظور کارشناسان اورژانس اجتماعی به همراه مأموران انتظامی کلانتری ۱۰۶ نامجو هفته گذشته جهت اجرای حکم به محل سکونت خانواده واقع در محدوده نظام آباد اعزام شدند که متأسفانه در جریان اجرای حکم، پدر شیشه‌ای اقدام به ضرب و شتم کارشناس اورژانس اجتماعی کرد.

در جریان این درگیری، کارشناس اورژانس اجتماعی(خانم حدود ۴۰ سال) بشدت مجروح شد و با تلاش مأموران انتظامی وی نجات یافت و فرد ضارب توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

 منبع: جام نیـوز  

دکمه بازگشت به بالا