ایسوس با درختان نورانی به میلان رفت

موبنا – این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۷ فروردین در شهر میلان ایتالیا اجرا شد و هماهنگی میان ذن و طبیعت، الهام‌بخش ایسوس برای این حضور است. شور زندگی، در راستای اهداف ایسوس برای ورود نشاط به زندگی هر یک از کاربران از طریق تعامل میان یک تجربه دیجیتال و فناوری‌های نوآورانه است و در …

موبنا – این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۷ فروردین در شهر میلان ایتالیا اجرا شد و هماهنگی میان ذن و طبیعت، الهام‌بخش ایسوس برای این حضور است.
شور زندگی، در راستای اهداف ایسوس برای ورود نشاط به زندگی هر یک از کاربران از طریق تعامل میان یک تجربه دیجیتال و فناوری‌های نوآورانه است و در این نمایشگاه جنگلی از تندیس‌های نورانی درختان توسط مرکز طراحی ایسوس برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته ‌شد تا آنها توسط یک موبایل با ایجاد تصویری شگفت‌انگیز از نمایش فریبنده نور و رنگ با محیط تعامل برقرار کنند. بازدیدکنندگان بعد از این منطقه مسحور کننده، می‌توانند جدیدترین نوآوری‌های ایسوس را مشاهده کردند.
موضوع شور زندگی در هفته طراحی میلان از ذن و زیبایی طبیعت الهام گرفته است. طراحان ایسوس از هارمونی ذن و درخشش طبیعت ایده می‌گیرند تا فناوری‌های هیجان‌انگیز نوین را خلق کنند. آنها با این تجربه‌های دیجیتال، نور و رنگ را به دنیای کاربران می‌آورند.
ایسوس
مرکز طراحی ایسوس در نمایشگاه شور زندگی، جنگلی از تندیس‌های درخشان درختان را ایجاد کرده است که هر یک از آنها به نشانی از چهار فصل سال دارای تپش‌های نورانی با رنگ‌های متنوع هستند: رنگین کمانی برای بهار، نارنجی و سبز پرشور برای تابستان، طیفی از رنگ‌های گرم برای پاییز و سفید و آبی نیز برای زمستان. بازدیدکنندگان می‌توانند از چراغ‌قوه موبایل خود برای تعامل با گیرنده‌های نوری این درختان استفاده کنند. زمانی که نور تابیده شود، رنگ‌ها در سراسر تنه پراکنده می‌شوند که نشانی از جذب آب در درختان است.
هر چه نور به مدت بیشتری تابیده شود رنگ‌ها بیشتر رشد می‌کنند و توسعه می‌یابند که این هم نمادی از مراحل رشد است. زمانی که بازدیدکنندگان دیگر با درختان تعامل کنند، روح زندگی در این جنگل دمیده می‌شود و ترکیبی فریبنده از نور و رنگ به وجود می‌آید.
بازدیدکنندگان بعد از این تجربه خلاقانه به منطقه‌ نمایش محصولات وارد می‌شوند که در آن ساختار‌های مخروطی شکل با نورهای تپنده و میزهای گرد چوبی قرار دارند. هر یک از این میزهای شناور، جدیدترین محصولات ایسوس را نگه داشته‌اند که شامل لپ‌تاپ فوق‌باریک و تبدیل‌شونده ZenBook Flip UX360CA با نمایشگر چرخنده ۳۶۰ درجه و پرداخت فلزی دوار بدنه، رایانه مجتمع ZenAiO Pro با ساختار بدنه آلومینیومی یکپارچه همراه نمایشگر ۴K UHD IPS و عملکرد فوق‌العاده و در نهایت باریک‌ترین موبایل جهان ZenFone Zoom با لنزهای مجهز به ۳ برابر زوم اپتیکال است.
مرکز طراحی ایسوس، شامل تیمی از رشته‌های مختلف طراحی است که بارها مورد تقدیر قرار گرفته‌اند و درون ایسوس فعال هستند.
از سال ۲۰۰۱ مرکز طراحی ایسوس بیش از ۳۵۹ جایزه کسب کرده است که شامل تقدیر بین‌المللی International Design Excellence Award (IDEA)، iF Design Award، Good Design Award (G Mark)، Red Dot Award و سایر تقدیرهای معتبر بین‌المللی می‌شود. ایسوس رویکرد «آغاز از مردم» را برای طراحی محصولات بکار گرفته است تا از تمرکز بر خلق ارزش برای کاربران مطمئن باشد. با درک نیاز مردم، ایسوس توانمندسازی کاربران و ایجاد تجربه‌های لذت بخش را هدف خود قرار داده است. امسال، هفتمین سال متوالی است که ایسوس در نمایشگاه طراحی میلان شرکت می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا