نخستین عینک واقعیت مجازی جهان با قابلیت پخش ۳۶۰ درجه صدا

موبنا، میثم لطفی – شرکت هوواوی نخستین مدل مفهومی از عینک واقعیت مجازی خود را با نام Huawei VR کرد. این محصول از نظر شکل ظاهری و قابلیت‌های کاربردی شبیه به Gear VR سامسونگ ساخته شده است و البته بخش جلوی آن برای در اختیار گرفتن گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ سازگار شده است. بر …

موبنا، میثم لطفی – شرکت هوواوی نخستین مدل مفهومی از عینک واقعیت مجازی خود را با نام Huawei VR کرد. این محصول از نظر شکل ظاهری و قابلیت‌های کاربردی شبیه به Gear VR سامسونگ ساخته شده است و البته بخش جلوی آن برای در اختیار گرفتن گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ سازگار شده است.

بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد شرکت هوواوی این عینک واقعیت مجازی را با گوشی‌های جدید P9، P9 Plus و Mate 8 خود سازگار کرده است.

huawei VR

باید گفت در این عینک واقعیت مجازی هیچ نوآوری خارق‌العاده‌ای دیده نمی‌شود. تنها نکته قابل ملاحظه این است که محصول یاد شده می‌تواند صدا را با کیفیت ۳۶۰ درجه برای کاربر پخش کند و هوواوی ادعا می‌کند این نخستین عینک واقعیت مجازی درجهان محسوب می‌شود که چنین قابلیتی دارد.

عینک‌های واقعیت مجازی که هم‌اکنون عرضه شده‌اند، برای پخش صدا از هدفون استفاده می‌کند و هوواوی با این اقدام می‌کوشد توجه کاربران را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا