نخستین تصویر Moto G4 موتورولا منتشر شد

موبنا، میثم لطفی – شرکت موتورولا سال ۲۰۱۴ میلادی به لنوو فروخته شد و اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه مدل جدید گوشی هوشمند موتورولا اعلام نشده است، منابع آگاه نام دو مدل از این محصولات را اعلام کردند. در حالی که پیش‌تر گفته شده بود یکی از گوشی‌های جدید موتورولا با نام Moto X3 وارد …

موبنا، میثم لطفی – شرکت موتورولا سال ۲۰۱۴ میلادی به لنوو فروخته شد و اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه مدل جدید گوشی هوشمند موتورولا اعلام نشده است، منابع آگاه نام دو مدل از این محصولات را اعلام کردند.

در حالی که پیش‌تر گفته شده بود یکی از گوشی‌های جدید موتورولا با نام Moto X3 وارد بازار می‌شود، در آخرین گزارش‌ها گفته شد گوشی دیگر این شرکت Moto G4 نام دارد.

Motorola (2)

«ایوان بلاس» روی حساب کاربری @evleaks در شبکه اجتماعی توئیتر تصویری را به نمایش گذاشت بخش رویی گوشی هوشمند Moto G4 Plus را به نمایش می‌گذارد. البته این عکس مشخصات زیادی را به نمایش نگذاشته است. ولی در آن می‌توان کلید سخت‌افزاری Home مجهز به حسگر اثر انگشت را شناسایی کرد.

اوایل ماه جاری نیز تصاویری منتشر شده بود که نشان می‌داد یکی از مدل‌های جدید گوشی‌های موتورولا که نام آن مشخص نیست دکمه مشابهی را روی بدنه خود جا داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا