دانلود بازی هیجان انگیز اسکیت واقعی اندروید – True Skate 1.3.27

True Skate به فارسی (اسکیت واقعی) یکی از بهترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های اسکیت بورد برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن می توان تجربه ی اسکیت سواری به معنای واقعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در این بازی شما با انتخاب یک اسکیت بورد با انجام …

True Skate به فارسی (اسکیت واقعی) یکی از بهترین، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی های اسکیت بورد برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن می توان تجربه ی اسکیت سواری به معنای واقعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید. در این بازی شما با انتخاب یک اسکیت بورد با انجام حرکات نمایشی و پیش بردن ماموریت ها مهارت های خود را افزایش می دهید و باید نهایت تلاش خود را کنید که بدون زمین خوردن و زخمی شدن انواع ماموریت ها را به پایان برسانید. این بازی در محیط هایی شامل پله ها، مسیر های مارپیج، ریل ها و لوله ها صورت می گیرد و شما باید با نهایت سعی خود از این موانع عبور کنید و به جمع اوری امتیاز بپردازید. این بازی علی رغم حجم ناچیز خود (۲۴Mg) دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمامی دوستداران بازی های اسکیت پیشنهاد می دهیم.

True Skate


برخی از ویژگی های بازی True Skate اندروید :
* فیزیک واقع گرایانه ی بازی
* کشیدن انگشت خود برروی زمین برای حرکت دادن اسکیت بورد
* اسکیت سواری در محیط هایی واقعی
* نمایش بازی به صورت تصویر آهسته
* گرافیک عالی به همراه گیم پلی اعتیاداور

بازی شگفت انگیز True Skate هم اکنون با قیمتی حدود ۲ دلار در پلی استوری به فروش می رود که ما امروز در موبنا نسخه ی پولی ان را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

 تغییرات نسخه ی v1.3.27:
* اضافه شدن : New course: The Alley
* رفع مشکلات مربوط به اجرای بازی + بهینه سازی های مختلف.

دانلود بازی True Skate

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا