اسیدپاشی روی یک مرد توسط همسر سابقش

موبنا – ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه مردی در تماس با اورژانس مشهد از وقوع حادثه اسیدپاشی در یک هتل خبر داد. تیم اورژانس ۱۱۵بلافاصله خود را به هتل رساندند و مرد ۲۹ ساله‌ای را که از ناحیه صورت، گردن و دست راست دچار سوختگی شده بود به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) …

موبنا – ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه مردی در تماس با اورژانس مشهد از وقوع حادثه اسیدپاشی در یک هتل خبر داد.

تیم اورژانس ۱۱۵بلافاصله خود را به هتل رساندند و مرد ۲۹ ساله‌ای را که از ناحیه صورت، گردن و دست راست دچار سوختگی شده بود به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال دادند.

این مرد ۲۹ ساله تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت تا اینکه با ورود پلیس و تحقیقات ویژه، وی که ‌هادی نام دارد در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد با همسر سابقش اختلاف داشته و داخل یک هتل قرار ملاقات گذاشته تا در مورد این اختلاف‌ها مذاکره کنند. هادی گفت: در حال گفت‌وگو بودیم که مثل همیشه کارمان به مشاجره لفظی کشیده شد.

مرد جوان افزود: همسر سابقم ناگهان بطری یک لیتری اسید را که همراه خود آورده بود روی من پاشید و متواری شد. پلیس مشهد زن جوان را دستگیر کرده و تحقیقات درباره چگونگی و علت دقیق وقوع حادثه ادامه دارد.

نوشته های مشابه
 منبع: میزان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا