پشتیبانی از اسکایپ در مرورگر Edge مایکروسافت بدون افزونه نرم‌افزاری

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مایکروسافت در تاریخ ۱۵ آپریل اعلام کرد نرم‌افزارهای Skype for Web، Outlook.com، Office Online و OneDrive از این پس می‌توانند صدا، ویدیو و گفت‌وگوهای تصویری را بدون هر گونه افزونه نرم‌افزاری رور مرورگر اینترنتی Edge مبتنی بر ویندوز ۱۰ انتقال دهند. به گفته مدیران مایکروسافت، این قابلیت جدید بر …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مایکروسافت در تاریخ ۱۵ آپریل اعلام کرد نرم‌افزارهای Skype for Web، Outlook.com، Office Online و OneDrive از این پس می‌توانند صدا، ویدیو و گفت‌وگوهای تصویری را بدون هر گونه افزونه نرم‌افزاری رور مرورگر اینترنتی Edge مبتنی بر ویندوز ۱۰ انتقال دهند.

به گفته مدیران مایکروسافت، این قابلیت جدید بر اساس موتور رسانه‌های ORTC در مرورگر اینترنتی Edge ارایه شده است. نخستین نسخه اسکایپ بدون نیاز به افزونه‌های نرم‌افزاری شامل قابلیت‌های زیر می‌شود:

تمام ارتباطات صوتی و تصویری فرد-به-فرد و گروهی مبتنی بر مرورگر اینترنتی Edge مایکروسافت

تمام ارتباطات فرد-به-فرد اسکایپ از مرورگر Edge مایکروسافت به آخرین نسخه Skype for Windows و Skype for Mac

مایکروسافت همچنان به ارائه افزونه‌های نرم‌افزاری برای پشتیبانی از اسکایپ در دیگر مرورگرهای اینترنتی مبادرت می‌کند. مدیران مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این شرکت توضیح دادند: «ما همچنان تلاش می‌کنیم قابلیت‌های صوتی و تصویری اسکایپ مبتنی بر مرورگرهای کروم و فایرفاکس را ارتقا دهیم. هر دو مرورگر مذکور از کد ویدیویی H.۲۶۴ پشتیبانی می‌کنند».

 منبع: همکاران سیستم 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا