هتل گیبسون دوبلین

موبنا – آنهایی که به پایتخت ایرلند سفر کرده اند، همواره در بهترین تجربیات سفر خود از هتلی شیک و خاص صحبت می کنند. هتلی که در قلب دوبلین قرار گرفته و استانداردهای هتلداری را در این شهر ارتقا داده است. در راهنمای گردشگری این شهر نیز برند گیبسون از جایگاه ویژه ای در میان …

موبنا – آنهایی که به پایتخت ایرلند سفر کرده اند، همواره در بهترین تجربیات سفر خود از هتلی شیک و خاص صحبت می کنند. هتلی که در قلب دوبلین قرار گرفته و استانداردهای هتلداری را در این شهر ارتقا داده است. در راهنمای گردشگری این شهر نیز برند گیبسون از جایگاه ویژه ای در میان اقامتگاه های موجود برخوردار است.

این هتل ۵ ستاره در گروه هتل های بوتیکی طبقه بندی می شود و در ۴ طبقه با ۲۵۲ اتاق احداث شده است. هر چند ظرفیت بالای هتل مقداری با تعاریف موجود از هتل های بویتیکی در مغایرت قرار دارد اما معماری و سبک خاص این هتل موجب شده تا آنرا یک بوتیکی بدانند.

هتل های بوتیکی معمولا به هتل هایی اطلاق می شود که سبک معماری خاص و هنری آنها زبانزد گردشگران است. این هتل ها از گراند هتل ها کوچکتر بوده و در واقع خود به عنوان یک جاذبه گردشگری مطرح هستند.

برای دسترسی به هتل از اطلاعات زیر استفاده می شود:

نوشته های مشابه

12115_523
از مهمترین امکانات هتل می توان به مرکز تجاری، سالن ملاقات، دسترسی ویژه معلولان، رستوارن بین المللی، مرکز ورزشی، سالن آرایش، اینترنت پرسرعت و … اشاره کرد. همچنین در فاصله مناسبی از هتل تفریحاتی چون خرید، تئاتر، موزه و … در دسترس قرار دارد.

 منبع: ۱۱۸سفر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا