مشخصات احتمالی هواوی پی ۹ مکس در بنچمارک جدید رویت شد

موبنا – هواوی یکی از شرکت‌های موفق چینی است که چند سالی است با معرفی پرچمداران خوش‌ساخت و با کیفیت، توانسته است سهم خوبی از بازار گوشی‌های تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. امسال نیز این شرکت با معرفی سه عضو از خانواده‌ی پی ۹، گام بزرگی در جلب نظر کاربران برداشت. اما از آنجا …

موبنا – هواوی یکی از شرکت‌های موفق چینی است که چند سالی است با معرفی پرچمداران خوش‌ساخت و با کیفیت، توانسته است سهم خوبی از بازار گوشی‌های تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. امسال نیز این شرکت با معرفی سه عضو از خانواده‌ی پی ۹، گام بزرگی در جلب نظر کاربران برداشت. اما از آنجا که سال گذشته نیز شاهد عرضه‌ی یک فبلت از خانواده‌ی پی ۸ بودیم، انتظار عرضه‌ی پی ۹ مکس در سال جاری نیز دور از انتظار نخواهد بود. به تازگی نتایج بنچمارک یک گوشی از این شرکت در وبسایت GFXBench رویت شده که به نظر می‌رسد متعلق به پی ۹ مکس باشد.

بنچمارک پی 9 مکس

طبق نتایج منتشر شده، این فبلت به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P مجهز است و دوربین پشتی آن دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن دارای لنز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این فبلت دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶ مارشمالو برای این محصول در نظر گرفته شده است. اما پردازنده‌ی این فبلت، از نوع کرین ۹۵۰ است. همان پردازنده‌ای که برای اولین بار در هواوی میت ۸ استفاده شد. این پردازنده‌ مدل قدیمی‌تر کرین ۹۵۵ است که در پی ۹ و پی ۹ پلاس استفاده شده است. در نتیجه می‌توان گفت مشخصات پی ۹ مکس (در صورتی که این بنچمارک متعلق به پی ۹ مکس باشد) کمی ضعیف‌تر از پی ۹ و پی ۹ پلاس است. البته همین مشخصات نسبتا ضعیف از مشضخاص سخت‌افزاری پی ۹ لایت بسیار بهتر است.

 منبع: زومیت | نویسنده: مهدی زارع

دکمه بازگشت به بالا