پیش خرید تلفن‌های هوشمند سری اکسپریا X سونی با یک پیشنهاد ویژه همراه است

موبنا – سونی اعلام کرده که تلفن‌های هوشمند جدیدش در سری اکسپریا X به زودی از طریق فروشگاه اکسپریا قابل پیش‌خرید خواهند بود. این خبر به صورت ایمیل برای افرادی که پیش‌تر علاقمند به این محصولات بوده و ایمیل خود را ثبت کرده بودند ارسال شده است. در ایمیل یادشده، سونی همچنین اشاره کرده که …

موبنا – سونی اعلام کرده که تلفن‌های هوشمند جدیدش در سری اکسپریا X به زودی از طریق فروشگاه اکسپریا قابل پیش‌خرید خواهند بود. این خبر به صورت ایمیل برای افرادی که پیش‌تر علاقمند به این محصولات بوده و ایمیل خود را ثبت کرده بودند ارسال شده است.

در ایمیل یادشده، سونی همچنین اشاره کرده که این پیش‌خریدها با یک پیشنهاد انحصاری ویژه همراه خواهند بود؛ ولی در مورد اینکه پیشنهاد مورد بحث دقیقا چیست، هیچ جزئیاتی را بیان نکرده است.

بر اساس این ایمیل، پیشنهاد ویژه‌ی سونی فقط برای پیش‌خرید Xperia X و XA خواهد بود. در حال حاضر شرکت ژاپنی مورد اشاره یک تبلیغ ویدیویی را نیز در مورد این خبر منتشر کرده‌ که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید. در این تبلیغ بیشتر بر روی دوربین تلفن هوشمند اکسپریا X تمرکز شده است و برای فهمیدن جزئیات بیشتر بهتر است خودتان هم نگاهی به این تبلغ ویدیوی بیاندازید.

 

 منبع: زومیت | نویسنده: حمید بازرگان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا